آغاز پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو از ۲۹ آبان (بروزرسانی)

پنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز پیش‌ فروش خودروهای دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس ال ایکس اتوماتیک برای اولین از ۲۹ آبان خبر داد.
تبلیغات

 مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، اعلام کرد این شرکت به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، پیش‌فروش دو محصول جدید خود با نام‌های دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس ال ایکس اتوماتیک را آغاز خواهد کرد. وی در زمینه اظهار داشت:

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام این دو خودروی جدید از ۲۹ آبان‌ماه به سایت رسمی فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو مراجعه کنند. برای خودروی دنا پلاس توربوشارژ مبلغ ۲۵ میلیون تومان و برای خودروی پژو پارس ال ایکس اتوماتیک مبلغ ۲۲ میلیون تومان از متقاضیان به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت خواهد شد. موعد تحویل این خودروها دی، بهمن، اسفند ۱۳۹۶ یا اردیبهشت سال آینده خواهد بود. مابقی قیمت فروش خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه و با توجه به زمان تحویل خودرو از مشتریان دریافت خواهد شد.
دنا

خان کرمی ضمن اشاره به افزایش روزافزون سطح انتظار مشتریان، اعلام کرد ایران خودرو تصمیم به ارائه‌ی مدل توربو شارژ خودروی موفق و محبوب دنا پلاس گرفته است. به گفته وی، این خودرو با دارا بودن ظاهری جذاب و مدرن توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است و حالا نسخه‌ی توربو شارژ آن در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان جوان و پرانرژی ایران خودرو ارائه می‌شود. همچنین به گفته خان‌کرمی، پژو پارس همواره جزو یکی از پرمتقاضی‌ترین محصولات این شرکت بوده است و ایران خودرو در جهت افزایش راحتی و آسایش سرنشینان و مشتریان این خودرو، نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی TU5 همراه با جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک را به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه افزود:

گروه خودروسازی ایران خودرو با داشتن گسترده‌ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، همواره خود را در قبال نیازها و خواسته‌های مشتریان متعهد دانسته و از همین رو خودروی دنا پلاس به‌عنوان محصولی مدرن و باکیفیت و در سوی دیگر، خودروی پژو پارس ال ایکس را که همواره به‌عنوان خودرویی باوقار و ایمن شناخته شده است، به‌عنوان خودروهای مورد نظر جهت بروزرسانی انتخاب کرد. خودروهایی که با طراحی، تولید و ارائه نسخه‌های بروزرسانی شده‌ی آن‌ها به مشتریان محترم ایران خودرو، قادر خواهند بود پاسخی درخور شأن اعتماد مشتریان به نام ایران خودرو و رفع نیازهای آنان باشند.

بروزرسانی

گروه خودروسازی ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای شرایط فروش ۲ محصول جدید خود را اعلام کرد. در این بخشنامه‌ آمده است:

پیش فروش ۲ محصول جدید ایران خودرو با نام‌های «پژو پارس ال‌ایکس اتوماتیک» و «دنا پلاس توربو شارژ» از روز دوشنبه مورخ ۲۹ آبان‌ ۱۳۹۶ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. 

بر اساس بخشنامه‌ی ارسالی از سوی ایران خودرو، این دو محصول جدید به‌صورت محدود و در رنگ‌های متنوع از جمله خاکستری متالیک، سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و قرمز متالیک پیش‌فروش خواهند شد و هر کد ملی تنها امکان ثبت‌ نام یک دستگاه خودرو خواهد داشت. همچنین در این مرحله از پیش‌فروش، تنها مشتریان حقیقی قادر به ثبت‌ نام خواهند بود و مشتریان حقوقی و مشتری دوم نمایندگی اجازه ثبت‌ نام نخواهند داشت. بر اساس اعلام ایران‌خودر،و امکان صلح تا ۱ مرتبه پیش‌بینی شده است.

قیمت نهایی خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه به مشتریان اعلام خواهد شد. اطلاعات دقیق‌تر از این بخشنامه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

شرح خودرو

کلاس خودرو

رنگ‌های قابل عرضه

موعد تحویل

مبغ ودیعه

مبلغ مابه‌التفاوت

سود مشارکت

سود انصراف

دنا+ (پلاس)

توربوشارژ

۷۰۴۰۱

آبی کبود متالیک

خاکستری متالیک

سفید، مشکی متالیک،

نقره‌ای متالیک

قرمز متالیک

دی ۹۶

۲۵۰۰۰۰۰۰

پس از صدور دعوت‌نامه

ارسال خواهد شد

۱۲ ٪

۱۰ ٪

بهمن ۹۶

۱۳ ٪

۱۱ ٪

اسفند ۹۶

۱۴ ٪

۱۲ ٪

اردیبهشت ۹۷

۱۶ ٪

۱۴ ٪

پژو پارس LX

اتوماتیک

۲۸۷۰۶

خاکستری متالیک، سفید،

مشکی متالیک

نقره‌ای متالیک

آبی رویال متالیک

دی ۹۶

۲۲۰۰۰۰۰۰

۱۲ ٪

۱۰ ٪

بهمن ۹۶

۱۳ ٪

۱۱ ٪

اسفند ۹۶

۱۴ ٪

۱۲ ٪

اردیبهشت ۹۷

۱۶ ٪

۱۴ ٪

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ به سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام خودروی مد نظر خود اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات