تصویر جدیدی از طراحی منحصربه‌فرد شیائومی می‌میکس 2 اس منتشر شد

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدیدی از پنل جلویی گوشی آینده‌ی سری می‌میکس شیائومی منتشر شده است که از طراحی متفاوت آن خبر می‌دهد.
تبلیغات

بسیاری از کاربران از برش بالای صفحه‌ی آیفون ۱۰ و حاشیه‌های باریک ال‌جی وی ۳۰ و سامسونک گلکسی اس ۸ تنفر دارند. خبر خوب این که شیائومی می‌میکس ۲ اس با طراحی متفاوت، مکان قرارگیری این برش را به جایی منتقل کرده است که در نگاه اول اصلا به چشم نمی‌آید.

تصاویری از می‌میکس ۲ اس قبلا منتشر شده بود؛ اما تفاوت فاحشی بین تصاویر جدید که در زیر شاهد هستید با تصاویر قبلی وجود دارد. پیش‌تر گفته می‌شد که شیائومی در می‌میکس ۲ اس قصد دارد از مدل برش صفحه‌نمایش آیفون ۱۰ تقلید کند. برخی کاربران به شیائومی لقب «اپل چین» می‌دهند؛ زیرا هرازگاهی ناخواسته مواردی را در طراحی از اپل تقلید می‌کند.

می میکس 2 اس

اما به نظر می‌رسد که این شرکت در خصوص می‌میکس ۲ اس وقت بیشتری گذاشته و ظاهر جلوی دستگاه را به طرز متفاوتی طراحی کرده است. هرچند اطلاعاتی از سخت‌افزار این گوشی در دست نیست؛ اما تصویر منتشرشده از تغییر محل برش در بالای صفحه خبر می‌دهد.

به جای قرارگیری در وسط که می‌تواند خیلی آزاردهنده باشد، شیائومی برش مذکور را به گوشه‌ی بالا و سمت راست صفحه‌نمایش منتقل کرده است که این موضوع باعث می‌شود به‌ندرت متوجه وجود آن بشوید. این طراحی به‌مراتب بهتر از طراحی اپل در آیفون ۱۰ است و کاربران را به آنچه تجربه‌ی گوشی تمام‌صفحه می‌نامند نزدیک‌تر خواهد کرد.

متأسفانه، در حال حاضر هیچ اطلاعی از مشخصات این گوشی یا قیمت آن در دست نیست. نظر شما در خصوص طراحی جدید شیائومی در Mi Mix 2S چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات