شاتل جدول تعرفه اینترنت غیر حجمی‌ خود را منتشر کرد (به‌روزرسانی: تعرفه‌های جدید حذف شد)

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت شاتل جدول تعرفه‌های جدید اینترنت غیر حجمی را بر اساس تغییرات پایه‌ای در شیوه‌ی ارائه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت و سرویس‌های جدید منتشر کرد.
تبلیغات

بر اساس گزارش شاتل، سرویس‌های اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2) این شرکت از تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۶ به شیوه‌ی جدیدی به مشتریان ارائه‌ خواهند شد.

بر این اساس، کاربران می‌توانند حداکثر به میزان یک ‌سوم ترافیک (آستانه مصرف منصفانه) از ترافیک بین‌الملل استفاده کنند. به‌طور کلی پس از پایان ترافیک مجاز سرویس در هر ماه، سرعت آن سرویس به سرعت قانونی مصوب در مصوبه ۲۶۶ کاهش می‌یابد. اما مشتریان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.

بنابر سیاست‌های تشویقی شاتل، سرعت هر یک از سرویس‌‌ها تا بیش‌ترین میزان کشش خط، تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه باز خواهد بود و شاتل در صورت فراهم بودن بستر مناسب، (صرف‌ نظر از سرعت پایه) به هر سرویس سرعتی فراتر از تعهدات قیدشده در قرارداد اختصاص خواهد داد.

به دنبال این تغییرات از تاریخ ۱۰ آذر‌ماه ۱۳۹۶ قیمت هر گیگابایت ترافیک بین‌الملل ۲۰۰۰ تومان و قیمت هر گیگابایت ترافیک داخلی ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.

بر این اساس کلیه سرویس‌های فعلی شاتل در تاریخ سررسید اشتراک، قابل تغییر به سرویس‌های جدید خواهند بود.

شاتل

به‌روزرسانی:

شرکت شاتل اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد که تعرفه‌های جدیدش را حذف کرده است. در اطلاعیه شاتل آمده است:

با درودبی‌گمان مطلع هستید که این شرکت، مطابق با الزامات قانونی مصوبه‌ی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات، مجبور به حذف سرویس‌های حجمی و ارائه‌ی سرویس‌های غیر حجمی شد. به همین منظور نیز تعرفه‌های جدید مطابق قانون و با هماهنگی دارندگان پروانه طی چند روز گذشته اعلام گردید. با این همه، با پی‌گیری‌هایی که با نهادهای حاکمیتی داشتیم، به نظر می‌رسد هنوز ابهاماتی در تفسیر مصوبه‌ی یادشده وجود دارد که لازم است از این نهادها کسب تکلیف و درخواست شفاف‌سازی کنیم. بر این اساس، با توجه به ابهامات موجود، مجبور به حذف تعرفه‌های جدید شدیم تا برای قیمت سرویس‌ها تعیین تکلیف گردد. از صبوری شما سپاسگزاریم.آنچه مسلم است، ما از یک سو موظف به رعایت قوانین هستیم و از سوی دیگر، بزرگترین خانواده‌ی مشتریان اینترنت کشور را در شاتل اتفاقی گرد هم نیاورده‌ایم و رضایت آنان، پیش فرض همه‌ی فعالیت‌های ما است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات