هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی به‌زودی رونمایی می‌شود

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از کنترلر هدست واقعیت مجازی هواوی به بیرون درز کرد؛ این وسیله جانبی در اوایل سال آینده طی همایش‌های MWC یا CES رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

اطلاعات هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی در ژانویه سال جاری به بیرون درز کرد؛ ولی با اینکه امسال رو به اتمام است، هنوز اثری از این وسیله‌ی جانبی در بازار مشاهده نمی‌شود. با توجه به اینکه شرکت چینی فوق تاکنون گوشی هوشمند مبتنی بر دی‌دریم روانه بازار نکرده است، به نظر می‌رسد این هدست واقعیت مجازی با سایر برندهای گوشی هوشمند سازگار خواهد بود.

در حال حاضر میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین تنها گوشی‌های هوشمندی هستند که پشتیبانی آن‌ها از هدست واقعیت مجازی دی‌دریم به تأیید رسیده است. همچنین تازه‌واردهای این کمپانی یعنی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به‌زودی به این قابلیت مجهز خواهند شد.

به نظر می‌رسد که هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی یا بخش مهمی از آن به تصویب کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رسیده و اخیرا تصاویری از کنترلر واقعیت مجازی هواوی به بیرون درز کرده است.

تصویر کنترلر هدست واقعیت مجازی هوآوی

این کنترلر همراه با هدست واقعیت مجازی هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این دستگاه بسیار شبیه به کنترلر هدست واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل است و قابلیت‌های جذابی همچون پاسخ به تماس‌های تلفنی ارائه می‌دهد.

هیچ اطمینان کاملی از این که هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی (یا هر نام دیگری که برای آن انتخاب شود) در پایان امسال معرفی خواهد شد یا خیر، وجود ندارد؛ اما احتمال رونمایی از این محصول در اوایل سال آینده در کنگره‌های CES یا MWC بسیار زیاد است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات