برنامه Smart Sound Recorder: رکوردر صدای با کیفیت در اندروید - زوم اپ

پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Smart Sound Recorder اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید توسط گوشی موبایل، صدای خود را ضبط کنید.
تبلیغات

در دنیای گوشی‌های موبایل ضبط صدا بیشتر از آنچه تصور کنید، می‌تواند کاربردی و ضروری باشد. شرایط بسیاری ممکن است پیش بیاید که نیاز به ضبط صدا داشته باشید. این موضوع و اهمیت وجود یک رکوردر استاندارد شاید برای دانشجویان و افرادی که کارهای موسیقی و ترانه‌سرایی انجام می‌دهند، بیشتر قابل درک باشد. برای مثال، یک شعر ناب یا یک ملودی دلنشین می‌تواند در هر ساعتی از روز و در هر مکانی به ذهن شما برسد و اگر اقدام به ثبت آن نکنید، ممکن است چند ساعت بعد به‌طور کامل از ذهن شما پاک شود. احتمالا بارها پیش آمده است که هنگام خوانده شدن جزوه توسط استاد، از نوشتن آن عقب بیفتید. در این مواقع نصب بودن یک رکوردر در گوشی می‌تواند یک بار برای همیشه به این مشکل پایان دهد. Smart Sound Recorder یکی از این رکوردرهای حرفه‌ای در زمینه‌ی ضبط صدا است که با ارائه‌ی تنظیماتی بسیار دقیق و قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا، شما را از دیگر رکوردرهای صدا بی‌نیاز خواهد کرد.

به کمک این رکوردر می‌توانید صدای خود را در فرمت‌های گوناگون ضبط کنید و حتی روی کیفیت خروجی فایل‌ها نیز مدیریت داشته باشید. به لطف این قابلیت، اگر میکروفون گوشی شما نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد، می‌توانید صداهایی با کیفیت‌ فوق‌العاده توسط این اپلیکیشن تهیه کنید. ضبط صدا در حالت پس‌زمینه، پشتیبانی از فرمت‌های Amr, 3GP و‌...، امکان متوقف کردن موقتی عملیات ضبط و ادامه‌ی آن و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به‌حساب می‌آیند. برای دانلود  برنامه اندروید Smart Sound Recorder می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • امکان ضبط با کیفیت بالا
  • عدم محدودیت زمانی برای فایل های ضبط‌شده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات