رشد ۲۰ درصدی عرضه‌ اپل واچ 3 در سال ۲۰۱۸

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که عرضه‌ی اپل واچ 3 تا پایان سال آینده با رسیدن به رقم ۲۳ تا ۲۵ میلیون دستگاه، ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.
تبلیغات

یکی از تأمین‌کننده‌های منابع اپل‌ واچ، میزان درآمد نوامبر گذشته این محصول را منتشر کرده است که نسبت به سال گذشته، ‌رشد ۲۰ درصدی نشان می‌دهد. این میزان رشد به دلیل استفاده از مؤلفه‌های SiP در سری اپل واچ 3 است.

منابع خبری این حوزه مدعی شدند که تأمین‌کننده‌های منابع تایوانی انتظار دارند سفارش‌ اپل واچ 3 تا سال آینده به ۲۳ تا ۲۵ میلیون دستگاه برسد.

به گزارش دیجی‌تایمز، گروه ASE وظیفه‌ی بسته‌بندی و آزمایش فرکانس رادیویی، وای‌فای و تراشه‌های MEMS برای دستگاه‌های آیفون و اپل واچ را به عهده دارد. بنابراین انتظار می‌رود درآمد فصلی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ رکورد تازه‌ای به ثبت برساند.

این منابع مدعی هستند که محبوبیت اپل واچ 3، تمرینات ورزشی این دستگاه و قابلیت‌های سلامت فردی آن در بازار محصولات مصرفی الکترونیکی رو به افزایش است. عرضه‌‌ی نهایی این دستگاه در سال ۲۰۱۸ احتمالا به ۲۵ میلیون واحد می‌رسد.

گزارش‌های منتش شده توسط منابع تأمین‌کننده قطعات را نمی‌توان چندان موثق دانست. اطلاعات این منابع محدود است و تنها با استناد به سفارش‌های اپل، برآورد می‌شود. أمین‌کننده‌ها معمولا از سفارشاتی که شرکت‌های رقیب ثبت کرده‌اند، اطلاعی ندارند.

یکی از شرکت‌های تابع فاکسکان به نام ShunSin Technology ماه گذشته گزارش کرده بود که از سال آینده، جزو تأمین‌کننده‌های تکنولوژی SiP اپل خواهد بود. اما با توجه به جدیدترین گزارشی که منتشر شده است، اپل احتمالا تا سال ۲۰۱۹ چنین تغییری ایجاد نخواهد کرد.

Apple Watch 3 در لیست ۱۰ گجت برتر ۲۰۱۷ مجله تایم قرار دارد. اپل در چهار آگهی تبلیغاتی خود، از این محصول به‌عنوان یک هدیه خوب برای تعطیلات نام برده است. این شرکت از طریق Apple Pay Cash و GymKit، قابلیت‌های بیشتری به اپل واچ 3 اضافه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات