یلدای شگفت‌ انگیز اِن آی سی

یک‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در یلدای شگفت انگیز اِن آی سی، چشم از صفرها برندارید.
تبلیغات

تخفیف‌های ۲۰ الی ۹۰ درصدی در بزرگ‌ترین جشنواره فروش آنلاین محصولات اپل منتظر شما است. ساعت ۸:۰۰ صبح ۲۹ آذرماه، یلدانه اپل اِن آی سی آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ یکم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

اپل اِن آی سی در یلدای شگفت انگیز امسال با دو طرح یلدانه و یلداگردون کاربران خود را غافلگیر خواهد کرد. 

یلدانه

یلدای شگفت انگیز امسال اِن آی سی با نام یلدانه نامگذاری شده است و شامل انارانه، هندوانه و آجیلانه می‌شود. این موارد، دقیقا خوراکی‌هایی هستند که طبق سنت هرساله، خانواده‌های ایرانی در شب یلدا از آن‌ها استفاده می‌کنند و مسلما هیچکس از آن‌ها نمی‌گذرد. پس ما نیز از آن‌ها نگذشتیم و طرح‌های خود را به وسیله آن‌ها نامگذاری کردیم. تخفیف‌هایی که در قالب ۱۷ موج روی کالاهای مختلف در نظر گرفته شده است، مطمئنا بیش از گذشته شما را نسبت به خرید محصولات راغب خواهد کرد و این اطمینان را به شما می‌دهیم که با دیدن کالاها در جشنواره یلداری امسال، از تک‌تک آن‌ها لذت خواهید برد و از هیچکدام نخواهید گذشت.

اپل ان آی سی

یلداگردون

 یکی از مواردی که باعث هیجان بیشتر یلدای شگفت انگیز امسال می‌شود، یلداگردون اِن آی سی است. در طول مدت جشنواره و طی ۱۷ موجی که به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید ۱۷ بار شانس خود را برای دریافت کدهای تخفیف امتحان کنید. ارزش این کدها از ۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است و این موضوع واقعا به شانس بستگی دارد و هیچ چیز دیگری در این امر دخیل نیست! ولی ما می‌خواهیم باز هم شما را شگفت‌زده کنیم. پس به این نکته دقت کنید: در یلداگردون، چیزی به‌عنوان پوچ معنا ندارد و در هر بار امتحان کردن و چرخاندن گردونه، مطمئنا یک کد تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

اگر فکر می‌کنید فرد خوش‌شانسی هستید و می‌توانید به کدهای تخفیف با قیمت بالا دسترسی پیدا کنید، شانستان را در این جشنواره امتحان کنید. 

اپل ان آی سی

قرعه‌کشی و هدایا​

هیجان یلدای شگفت انگیز امسال به همینجا ختم نمی‌شود و داستان هنوز هم ادامه دارد! در طول مدت برگزاری جشنواره، مسابقاتی برای کاربران شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته‌ایم و از طرفی دیگر، با قرعه‌کشی‌هایی که برای کاربران اینستاگرام و تلگرام برگزار می‌شود، جوایز ارزنده‌ای نیز در اختیار آن‌ها خواهد بود. علاوه بر این، در هنگام برگزاری جشنواره یلدا، با مراجعه به پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام مجموعه اِن آی سی، می‌توانید کدهای تخفیف مجزایی را دریافت کنید و از آن‌ها در کنار تخفیف‌های اصلی و کدهای تخفیف گرفته‌شده از گردونه یلدا بهره ببرید. پس فراموش نکنید که پیج اینستاگرام و کانال تلگرام اِن آی سی را حتما دنبال کنید. 

تلگرام اپل ان آی سی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات