رونمایی کرمان موتور از جک J4

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کرمان موتور از جدیدترین عضو سبد محصولات خود در کلاس سدان با نام جک J4 در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی کرد.
تبلیغات

انتشار لیست ۲۵ خودروی فاقد استاندارد طی روزهای گذشته، خودروسازان داخلی از جمله کرمان موتور را به واکنش واداشت. در لیست منتشرشده چندین خودرو از کرمان‌موتور و به‌خصوص با برند جک نیز دیده می‌شوند. اما این شرکت بدون توجه به مطالب منتشرشده، از جدیدترین محصول خود با برند چینی جک رونمایی کرد.

نمایشگاه خودروی کرمان که از روز گذشته در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر آغاز به کار کرده است، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل از محصولات گروه خودروسازی این شهر بود. کرمان موتور روز گذشته از سدان جدید خود با برند چینی جک و نام J4 به‌صورت رسمی رونمایی کرد؛ این خودرو برای اولین در سال ۲۰۱۳ روانه‌ی بازار چین شده است.

jac j4

جک J4 که با ابعاد ۴.۴۳۵ متر طول، ۱.۷۲۵ متر عرض و ۱.۵۰۵ متر ارتفاع در کلاسی پایین‌تر از برادر بزرگ‌تر خود یعنی J5 قرار می‌گیرد به پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر خطی با قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتون متر تجهیز شده است. این خودروی ۱۱۰۰ کیلوگرمی در بازار چین در ۲ تیپ ۵ دنده دستی و اتوماتیک CVT عرضه شده است و هنوز مشخص نیست کرمان موتور کدام نسخه را روانه‌ی بازار ایران خواهد کرد؛ اما با توجه به سابقه همکاری این شرکت با جک و خودروهای دیگر این شرکت چینی که در حال حاضر در جاده‌های ایران در حال تردد هستند، می‌توان پیش‌بینی کرد نسخه‌ی دنده اتوماتیک این خودرو برای ایران در نظر گرفته شود.

سیستم تعلیق محور عقب این خودرو به‌صورت بازویی و محور جلو از نوع مک‌فرسون است و بیشترین سرعت آن، ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

jac j4

عضو جدید سبد محصولات کرمان موتور به‌نوعی رقیب خودروهایی نظیر فاو بسترن B30، بی‌وای‌دی F3، برلیانس H330 و ام‌جی 360 شناخته خواهد شد.

هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان از ۵ لغایت ۸ دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر، آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به صنعت خودروسازی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات