اچ پی از Envy x2 با تراشه اسنپدراگون 835 و ویندوز 10 اس رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی همچون ایسوس، ساعاتی پیش از اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز ۱۰ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنفرانس اسنپدراگون کوالکام رونمایی کرد.
تبلیغات

پس از آنکه کوالکام نسل جدید تراشه‌ی خود را با عنوان اسنپدراگون ۸۴۵ رونمایی کرد، نوبت به معرفی لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ مبتنی بر اسنپدراگون ۸۳۵ رسید که در یک سال اخیر اخبار و اطلاعاتی از آن‌ها منتشر شده بود. دو کمپانی ایسوس و اچ‌پی محصولات خود مبتنی بر اسنپدراگون ۸۳۵ را رونمایی کردند. 

لپ‌تاپ جداشدنی اچ‌پی، Envy x2 نام دارد که یک محصول هیبریدی مشابه سرفیس پرو مایکروسافت است؛ با این تفاوت که قدرت پردازشی این محصول را اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام تأمین می‌کند. با توجه به اینکه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بدون نیاز به هیچ تکنیکی در قلب محصول اچ‌پی تعبیه شده، از این‌ رو Envy x2 بسیار باریک و ضخامت آن تنها ۶.۹ میلی متر است. شایان ذکر است که این محصول تنها ۷۰۰ گرم وزن دارد. 

HP Envy x2

با بهره‌گیری از اسلات سیم‌کارت تعبیه‌شده می‌توان از قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE بهره گرفت. اچ‌پی انوی ایکس ۲ با بهره‌گیری از یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. یکی از ویژگی‌های محصول اچ‌پی این است که درگاه‌های در نظر گرفته‌شده برای آن از نوع USB نوع C هستند. اما بزرگ‌ترین ویژگی Envy x2 را باید عمر باتری آن بدانیم که به لطف تکنولوژی‌ کوالکام، می‌توان آن را با یک بار شارژ تا بیش از ۲۰ ساعت مورد استفاده قرار داد. 

HP Envy x2

کوالکام اعلام کرده است که این رایانه‌ها در مقایسه با سایر محصولات مبتنی بر ویندوز که قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE دارند، بسیار سریع‌تر هستند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات