برنامه iHandy Level: تراز دیجیتال برای سنجش شیب سطوح - زوم اپ

پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
iHandy Level یک تراز دیجیتال برای سنجش شیب سطوح مختلف است که به کمک سنسورهای گوشی، می‌تواند شما را از صاف بودن یا نبودن یک سطح آگاه کند.
تبلیغات

احتمالا اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند حداقل یک بار بازی‌هایی را که در آن‌ها با تکان دادن گوشی، مسیر حرکتی کاراکتر بازی قابل تغییر است، تجربه کرده‌اند؛ اما این سنسورهای حرکتی موجود در گوشی‌های موبایل، همیشه برای بازی و تفریح نیستند و گاهی می‌توان از آن‌ها استفاده‌های بسیار مفیدی کرد. iHandy Level اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید و آی‌او‌اس است که به کمک آن و همچنین سنسورهای حرکتی گوشی، می‌توانید یک تراز دیجیتال در گوشی خود شبیه‌سازی کنید و با اجرای آن و قراردادن گوشی روی یک سطح صاف، متوجه وجود شیب در آن سطح شوید.

مطمئنا در سازوکارهای روزانه، بسیاری از سطوح وجود دارند که صاف بودن آن‌ها، نه‌تنها امری ضروری است، بلکه رعایت نکردن آن ممکن است عواقب ناگواری نیز در پی داشته باشد. از این پس می‌توانید تنها به کمک یک گوشی هوشمند که از سنسورهای حرکتی برخوردار باشد و اپلیکیشن iHandy Level، سطوح مختلف را برای اطمینان از صاف بودن آن‌ها بررسی کنید. در توضیحات اصلی اپلیکیشن، توصیه شده است که به علت وجود تنظیمات متفاوت سنسورهای حرکتی در برند‌های مختلف، قبل از استفاده حتما آن را کالیبره کنید. برای این امر، کافی است با مراجعه به بخش تنظیمات و طبق راهنمای موجود در آن بخش، تنها با دو کلیک سنسورهای گوشی را تنظیم کنید. برای دانلود برنامه اندروید iHandy Level‌، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • سنجش دقیق با کمترین درصد خطا
  • رایگان بودن امکان اصلی برنامه
  • نمایش گرافیکی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات