مایکروسافت به‌زودی سرفیس پرو را با ویندوز 10 اس عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت تصمیم دارد سرفیس پرو را به همراه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس عرضه کند.
تبلیغات

هنگامی که ردموندی‌ها سرفیس پرو را معرفی کردند، این امید به وجود آمد که مدل دیگری از این محصول به همراه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس نیز به بازار عرضه شود. مایکروسافت گفته است که یک مدل سرفیس پرو را به همراه سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۰ اس عرضه خواهد کرد. شایان ذکر است که این مدل احتمالا با قیمتی ارزان‌تر از مدل فعلی سرفیس پرو در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حال به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد رونمایی از مدل مجهز به ویندوز ۱۰ اس سرفیس پرو خواهیم بود.

اخیرا کمپانی مایکروسافت یک به‌روزرسانی جدید برای فرم‌ور سرفیس پرو منتشر کرد که پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس را به این دستگاه اضافه می‌کند. در به‌روزرسانی مورد بحث هیچ جزئیاتی در مورد تغییرات جدید ارائه نشده؛ اما حالا مایکروسافت پس از مدتی تأخیر، لیست تغییرات این به‌روزرسانی را به‌طور رسمی منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس به چند مورد از درایورهای اینتل اضافه‌ شده است. این درایورها بیشتر با پلتفرم‌های داینامیک و پلتفرم‌های حرارتی سروکار دارند. 

  • پلتفرم داینامیک اینتل و اجزای پردازشگر فریم‌ورک حرارتی: ۸.۲.۱۱۰۰۴.۳۹۷۳ - پشتیبانی از ویندوز ۱۰ اس را فعال می‌کند.
  • پلتفرم داینامیک اینتل و اجزای منبع انرژی فریم‌ورک حرارتی: ۸.۲.۱۱۰۰۴.۳۹۷۳ - پشتیبانی از ویندوز ۱۰ اس را فعال می‌کند.
  • پلتفرم داینامیک اینتل و اجزای عمومی فریم‌ورک حرارتی: ۸.۲.۱۱۰۰۴.۳۹۷۳ - پشتیبانی از ویندوز ۱۰ اس را فعال می‌کند.

شایان ذکر است که کاربرد این درایورها، تنظیم و تعیین محدودیت‌های منبع تغذیه، پردازشگر، سیستم خنک‌کننده و... است.

حال با توجه به پشتیبانی ویندوز ۱۰ اس از درایورهای مذکور، پیش‌بینی شده است که احتمال دارد مایکروسافت سرفیس پرو را به همراه این سیستم‌عامل به بازار عرضه کند‌. البته شاید هدف ردموندی‌ها از انتشار به‌روزرسانی مورد اشاره این باشد که وقتی کاربر به‌صورت دستی قصد نصب ویندوز ۱۰ اس روی سرفیس پرو خود دارد، تمام ویژگی‌های سروفیس پرو با سیستم‌عامل نامبرده سازگاری کامل داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات