معرفی دانشکده کسب و کار بوث دانشگاه شیکاگو

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 13 دقیقه
دانشکده‌ی بوث، با منعطف‌ترین برنامه‌ی آموزشی MBA و دارا بودن بیشترین مراکز تحقیقاتی مدیریتی جهان، از طرف نشریه اکونومیست به‌عنوان بهترین مرکز آموزشی MBA سال ۲۰۱۷ معرفی‌ شده است.
تبلیغات

دانشگاه شیکاگو، در شیکاگو (ایالت ایلینوی، آمریکا) واقع‌ شده است و دانشکده‌ی کسب‌وکار بوث (Booth School of Business)، دومین دانشکده کسب‌وکار ایالت متحده به لحاظ قدمت و اولین مرکز آموزش عالی آمریکا است که برنامه‌های آموزشی MBA را برگزار کرد. این دانشکده در سال ۲۰۰۸، پس‌ازاینکه دیوید بوث، دانش‌آموخته‌ی پیشین این دانشکده و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اقتصاد، مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار به این دانشکده اهدا کرد، نام خود را از دانشکده‌ی کسب‌وکار شیکاگو به دانشکده‌ی بوث شیکاگو تغییر داد.

دانشکده‌ی بوث، عضوی از گروه M7، برترین دانشکده‌های مدیریتی دنیا است که سایر اعضای آن را دانشکده‌های کسب‌وکار هاروارد، کلمبیا، کلاگ، اسلون MIT، وارتون پنسیلوانیا و استنفورد تشکیل می‌دهند.

ساختمان مرکزی این دانشکده در هایدپارک شیکاگو واقع‌ شده است. دانشکده‌ی بوث در اروپا (لندن) و آسیا (سنگاپور و هنگ‌کنگ) نیز شعبه‌های مستقیمی دارد. دانشکده بوث علاوه بر آموزش‌های عالی دانشگاهی، به داشتن مراکز تحقیقی در حوزه‌های مالیه بین‌الملل، اقتصاد، تحقیقات کمی بازاریابی و حسابداری نیز شهرت دارد. در سال ۲۰۱۷، مجله‌ی اکونومیست دانشکده‌ی بوث شیکاگو را به‌عنوان بهترین مرکز آموزشی MBA معرفی کرد.

Booth School of Business

تاریخچه

تاریخچه‌ی دانشکده‌ی بوث به سال ۱۸۹۸ برمی‌گردد، هنگامی‌که جیمز لارنس عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیکاگو، دانشکده‌ی علوم سیاسی و بازرگانی شیکاگو را با هدف بسط اصول علمی اقتصادی و اهمیت مسائل اجتماعی روزمره، تأسیس کرد. در سال ۱۹۱۶، این دانشکده آموزش‌های خود را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا گسترش داد و نام دانشکده به کالج مدیریت و بازرگانی شیکاگو تغییر یافت. در سال ۱۹۳۲، دانشکده‌ی کسب‌وکار شیکاگو به‌صورت رسمی و با زیرساخت‌های جدید آموزش حرفه‌ای، کار خود را آغاز کرد و تمرکز خود را تنها بر برنامه‌های آموزشی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا گذاشت. در سال ۱۹۴۳، اولین دوره‌ی MBA اجرایی ارائه شد.

در نیمه‌ی دوم قرن بیستم، دانشکده‌ی کسب‌وکار شیکاگو یکی از برترین مراکز آموزش عالی علوم اقتصادی بود که تئوری‌های علمی مدرن جهانی اقتصاد بازار آزاد و لزوم عدم دخالت دولت در اقتصاد را به دنیا معرفی کرد.

دانشکده‌ی کسب‌وکار بوث، تنها دانشکده‌ی آمریکا است که در هر ۳ قاره‌ی آمریکا، اروپا و آسیا، کمپ‌ علمی دائمی دایر کرده است.

Booth School of Business logo

مدارج علمی

دانشکده‌ی بوث برنامه‌های تحصیلی MBA تمام‌وقت، MBA پاره‌وقت (بعدازظهرها و آخر هفته‌ها) و مدیریت اجرایی برگزار می‌کند و یکی از معتبرترین آکادمی‌های جهان برای ادامه‌ی تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به شمار می‌رود.

برخلاف بسیاری از دانشگاه‌های ممتاز که در سیستم‌های آموزشی خود دوره‌ها و واحدهای اجباری و معینی ارائه می‌کنند، برنامه‌های آموزشی دانشکده‌ی بوث به دانشجویان این امکان را می‌دهد که خودشان موضوعات مطالعاتی را مطابق با نیازهای شغلی و علایق فردی، با عمق و گستره‌ای که ترجیح می‌دهند، انتخاب کنند. به‌این‌ترتیب دانشکده‌ی بوث خود را با یکی از منعطف‌ترین و مبتکرانه‌ترین سیستم‌های آموزشی مدیریت جهان، متمایز کرده است. تنها دوره‌ی اجباری دانشجویان تمام‌وقت و نیمه‌وقت، دوره‌ی توسعه و اثربخشی رهبری (LEAD) است که دانشجویان تمام‌وقت آن را در یک‌چهارم اول دوره‌ی تحصیلی و دانشجویان پاره‌وقت در اولین سال تحصیلی خود می‌گذرانند. این دوره بر مهارت‌های زیربنایی و اولیه‌ی رهبری مثل انگیزه بخشی به افراد، ساخت ارتباطات و خروجی‌های تأثیرگذار تمرکز دارد.

دانشجویان تمام‌وقت می‌توانند مدرک MBA و یا IMBA (مدیریت اجرایی بین‌المللی) را از طریق تحصیل در دانشگاه‌های کسب‌وکار همکار دیگر، با گذراندن واحدهای اختیاری مشخص و نشان دادن مهارت کلامی در زبان دوم (غیر از زبان اصلی)، کسب کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برنامه‌ی مدیریت اجرایی دانشکده‌ی بوث این است که دانشجویان می‌توانند دوره‌ی تحصیلی خود را در هر یک از چهار کمپ جهانی این دانشگاه بگذرانند؛ درحالی‌که مشمول سیستم‌های گروهی دانشگاه نیز می‌شوند.

تمرکزهای آکادمیک

 دانشجویان تمام‌وقت MBA، مدیریت اجرایی و دانشجویان پاره‌وقت MBA می‌توانند برنامه‌ی تحصیلی خود را از بین گرایش‌های زیر، در یک یا چند زمینه متمرکز کنند.

حسابداری، مدیریت تحلیلی، مالیه‌ی تحلیلی، شاخص‌های اقتصادی و آماری، علوم اقتصادی، کارآفرینی، مالیه، مدیریت عمومی، مدیریت منابع انسانی، تجارت بین‌الملل، مدیریت رفتارهای سازمانی، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک.

دوره‌های MBA  تمام‌وقت

دانشکده‌ی بوث در برنامه‌ی MBA خود، با تمرکز بر حسابداری، اقتصاد، روانشناسی، جامعه‌شناسی و آمار، علاوه بر آموزش روندهای رشد کسب‌وکار در شرایط مختلف، بر ارزیابی مشکلات و فرصت‌های تجاری تأکید دارد. دانشجویان بر اساس تجربه، تحصیلات و اهداف خود، برنامه‌ی درسی خود را انتخاب می‌کنند:

  •  یک گرایش از دوره‌های پایه‌ای متمرکز بر علوم و توسعه‌ی ابزارهای تحلیلی: حسابداری مالی، اقتصاد خرد و آمار
  • یک گرایش از دوره‌های پیرو

دوره‌های عملیاتی

  • مالیه (امور مالی مقدماتی، سرمایه‌گذاری، امور مالی شرکت‌ها): مدیریت پورتفلیو، سرمایه‌گذاری پیشرفته، تئوری‌های تصمیم‌گیری‌های مالی، قیمت‌گذاری دارایی‌ها، تسهیلات مالی، قیمت‌گذاری دارایی‌هایی که بازده ثابت دارند، سهام خصوصی و مالیه‌ی کارآفرینی
  •  بازاریابی (استراتژی‌های بازاریابی، استراتژی‌های شبیه‌سازی): رفتار مصرف‌کننده، روش‌های تحقیق بازاریابی، آنالیز داده‌های بازاریابی، توسعه‌ی محصولات و خدمات جدید استراتژی‌های قیمت‌گذاری
  • عملیات (مدیریت اجرایی): استراتژی‌های زنجیره‌ی عرضه، استراتژی‌های عملیاتی و آنالیز عملکرد، مدیریت درآمد، مدیریت خدمات

دوره‌های مدیریت :

  • تصمیم‌گیری: تصمیم‌گیری مدیریتی، حسابداری مدیریتی، مدل‌سازی تصمیم‌ها
  • مردم: مدیریت سازمانی، رهبری استراتژیک، قدرت و تأثیرگذاری در سازمان‌ها، مدیریت محل کار
  • استراتژی: استراتژی‌های رقابتی، استراتژی و ساختار، سیاست‌های کسب‌وکار

دوره‌های محیط کسب‌وکار:

شرایطی که بنگاه‌ها و شرکت‌ها در آن فعالیت می‌کنند

اقتصاد کلان، بنگاه‌ها و محیط خارج از بازار، تجارت، سیاست و اخلاق

دوره‌های آموزش رهبری (LEAD):

مهارت‌های کلیدی مدیریت مانند مذاکره، تیم سازی و ارائه بازخورد

لابراتوارهای آموزشی:

  • کارگاه‌های تکنولوژی پاک
  • کارگاه‌های مبانی D4 
  • کارگاه‌های اثرات اجتماعی جهانی تجربی
  • کارگاه‌های مدیریت بهداشت و درمان
  • کارگاه‌های مدیریتی
  • کارگاه‌های بازاریابی (شامل تحقیقات بازاریابی و توسعه‌ی محصولات جدید)
  • سرمایه‌گذاری‌های جدید و شرکت‌های کوچک
  • کارگاه‌های مشارکت اجتماعی
EMBA Booth

دوره‌های MBA  اجرایی

دانشجویان، ۲۲ درس (۱۸ درس اصلی و ۴ درس اختیاری) را در طول ۲۱ ماه آموزش می‌بینند. این دوره‌ها یک تور جهانی ۵ هفته‌ای را هم شامل می‌شوند. مطالب علمی و عملی، مشابه MBA تمام‌وقت است؛ با این تفاوت که در دوره‌های اجرایی تمرکز بیشتری بر یادگیری تجربی و عملی وجود دارد.

دوره‌های دکترا

دانشکده‌ی بوث شیکاگو، نخستین دانشکده‌ای است که برنامه‌ی دکترای مدیریت را ارائه کرده است و باسابقه‌ترین آکادمی آموزش عالی در این مقطع به شمار می‌رود. هدف دوره‌های دکترا، پرورش محققانی بسیار ماهر و نوآور است و امروزه اغلب فارغ‌التحصیلان آن را در هیئت‌علمی دانشکده‌های مدیریتی سراسر جهان می‌بینیم. طول دوره‌ی دکترای مدیریت در این دانشکده معمولاً ۵ سال است که مرحله‌ی دفاع از تز دانشجویان را هم شامل می‌شود. همانند سایر برنامه‌های دانشکده‌ی بوث، برنامه درسی دکترا نیز بسیار انعطاف‌پذیر است و دانشجویان می‌توانند برنامه‌های خود را با توجه به علایق تحقیقاتی فردی و زمینه‌های آموزشی آن‌ها، طراحی کنند.

Booth School of Business

مراکز تحقیقاتی و آموزشی

دانشکده‌ی بوث بیشترین و متنوع‌ترین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی را بین دانشگاه‌های کسب‌وکار جهان دارا است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • مرکز تحقیقات حسابداری (ARC)
  • مرکز خلق تئوری‌های کاربردی (ATI)
  • مرکز تحقیقات تصمیم‌گیری (CDR)
  • مرکز علوم اقتصادی جمعیت (CPE)
  • مرکز تحقیقات قیمت‌گذاری امنیتی (CRSP)
  • مرکز ابتکارات انرژی شیکاگو
  • مرکز مطالعات اقتصادی و ایالتی جورج جی استیگلر (George J. Stigler)
  • مرکز ابتکارات در بازار جهانی (IGM)
  • مرکز کارآفرینی و نوآوری مایکل پی. پولسکی (Michael P. Polsky)
  • مؤسسه تحقیقات علوم اقتصادی بکر فریدمن (Becker Friedman)
  • مرکز تحقیقات بازاریابی جیمز ام. کیلتز (James M. Kilts)
Booth reaserch centers

مرکز تحقیقات تصمیم‌گیری

مرکز تحقیقات تصمیم‌گیری دانشکده‌ی کسب‌وکار بوث، مرکزی چند رشته‌ای است که به تحقیق و آموزش در مورد اینکه مردم چگونه تصمیم‌گیری و قضاوت می‌کنند می‌پردازد. این مرکز مطالعاتی رشته‌های ادراکی، روانشناسی اجتماعی، اقتصاد، جامعه‌شناسی ، آمار و ... را پوشش می‌دهد و چگونگی تصمیم‌گیری فردی و گروهی را مورد بررسی قرار دهد. محققان در این مرکز پروسه‌های فوق را از طریق شهود، منطق، برخوردهای اجتماعی که منجر به ایجاد باور می‌شود، قضاوت و انتخاب، مطالعه می‌کنند. نتایج این تحقیقات کاربرد زیادی در حوزه‌های محتوای مدیریت، بازاریابی، مالیه و سیاست‌های عمومی دارند. فعالیت‌های این مرکز، کارگاه‌های هفتگی تحقیقات، توزیع سری برگه‌های تحقیق و ۲ لابراتوار مطالعات تحقیقات رفتاری را شامل می‌شود.

The Becker Friedman Institute for Research in Economics

مرکز ابتکارات در بازار جهانی (IGM)

این مرکز، پیشگام معرفی و شرح تئوری‌های بازارهای جهانی است و هیئت استادان اقتصاد دانشکده‌ی بوث آن را اداره می‌کند. برترین اقتصاددان‌های دانشگاه‌های ایالات‌متحده در تحقیقات و مطالعات این مرکز که عمدتاً به‌صورت تحلیل و آنالیز پاسخ‌های کارشناسان به پرسشنامه‌های تخصصی است، شرکت می‌کنند. پاسخ مطالعات فوق در وب‌سایت این مرکز منتشر می‌شود.

قالب سؤالات انتخابی

سؤالات انتخابی از کارشناسان اقتصادی در قالب یک عبارت مطرح می‌شود و شرکت‌کننده‌ها برای پاسخ دادن از مقیاس «کاملاً موافق، موافق، نامطمئن، مخالف و کاملاً مخالف» استفاده می‌کنند. به‌علاوه کارشناسان باید میزان اطمینان از پاسخ خود را «از مقیاس ۱۰» بیان کنند. آن‌ها می‌توانند شرحی آزاد بر گزینه‌ی انتخابی خود بنویسند. درنهایت هیئت اساتید این مرکز پاسخ‌ها را بررسی می‌کند و با تحلیل نتایج، ایده‌ی خود را به‌صورت نظریه‌ی در حال بررسی، اعلام می‌کند. در کنار آن، پاسخ‌های تمامی شرکت‌کننده‌ها ( به‌جز پاسخ‌های اعتقادی) به همراه سطح اطمینان آن‌ها و توضیحات مربوطه، در صفحه‌ی «نتیجه» وب‌سایت قرار می‌گیرد و به تحلیل گران اجازه می‌دهد که درک بهتری از منطق موجود در پشت پاسخ‌ها به دست آورند. علاوه بر این، چکیده‌ی همراه با سطح اطمینان و بدون سطح اطمینان پاسخ‌ها هم در دسترس است.

در جولای سال ۲۰۱۶، ۵۱ اقتصاددان پیشرو از دانشگاه‌های سراسر آمریکا، گروه شرکت‌کننده در این تحقیقات را تشکیل می‌دادند.

Michael P. Polsky Center for Entrepreneurship and Innovation

مرکز کارآفرینی و نوآوری مایکل پولسکی

این مرکز با هدف رشد تولید و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی تکنولوژی در شهر شیکاگو و جوامع اطراف آن تأسیس‌ شده است و می‌کوشد از طریق آموزش، مشارکت و پشتیبانی سرمایه‌گذاری‌های جدید، دانش و عمل کارآفرینی را ارتقاء دهد و تجاری‌سازی تحقیقات را تسریع کند.

 این مرکز توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌های شتاب‌دهنده‌های برتری مثل New Venture Challenge است که تاکنون به تأسیس بیش از ۱۶۰ شرکت در سراسر دنیا کمک کرده است. مرکز پولسکی به دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی، کارکنان، فارغ‌التحصیلان، محققان و کارفرمایان محلی کمک می‌کند تا روند پیچیده تأسیس و رشد یک استارتاپ را طی کنند. منابع این مرکز عبارت‌اند از ۳۴ هزار فوت مربع زمین کاری، ۲۰ میلیون دلار سرمایه‌ی صندوق نوآوری (که برای کمک به تجارت‌های نوپا مورد استفاده قرار می‌گیرد) و یک آزمایشگاه تولیدی پیشرفته که نمونه‌سازی محصولات جدید در آن انجام می‌شود.

مرکز کارآفرینی و نوآوری پولسکی با حمایت ۱.۵ میلیارد دلاری سه شرکت Argonne ،Fermilab و Marine Biological و همچنین با استفاده از دانش اساتید دانشگاه شیکاگو، تلاش می‌کند مسیر ایده‌های جدید کسب‌وکار را برای رسیدن به مرحله‌ی عمل هموار کند و تأثیری معنی‌دار در جامعه‌ی مدیریت و بازرگانی جهان داشته باشد.

The Chicago Booth Alumni community

دوره‌های کارآفرینی

دوره‌های آموزش کارآفرینی دانشکده بوث با هدف آموزش و رشد مهارت‌های کارآفرینی ازجمله شناسایی و ارزیابی فاکتورهای کسب‌وکار، تخصیص بهینه‌ی منابع محدود به نیازهای تولیدی، انعطاف‌پذیری و سرعت انطباق با تغییرات در همه بخش‌های کسب‌وکار، شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأسیس و رشد موفق استارتاپ برگزار می‌شوند.

این برنامه‌های کارآفرینی پیشرو، تمام زمینه‌های تجاری ازجمله بازاریابی، امور مالی، عملیات و استراتژی را با یکدیگر ترکیب می‌کند و با آموزش دانشجویان در دنیای واقعی کسب‌وکار به آن‌ها کمک می‌کند خود را در شرایط عملی و تجربی نوین امروزی، مورد آزمایش قرار دهند.

برخی از این دوره‌ها عبارت‌اند از:

  • سرمایه‌ی خصوصی و سرمایه‌گذاری کارآفرینی
  • استراتژی‌های تجارت مدرن
  • پروسه‌های ساخت کسب‌وکار
  • موضوعات خاص کارآفرینی: سمینارهای کوچک برای توسعه‌ی یک طرح کسب‌وکار
  • تجاری‌سازی ابداعات و نوآوری‌ها

دانشجویانی که دوره‌های تمام‌وقت کارآفرینی را می‌گذرانند، می‌توانند از تسهیلات و فرصت‌های مراکز زیر استفاده کنند:

  • رقابت‌های تجاری دیوید کاپلان: این شرکت به برگزیدگان رقابت‌های کارآفرینی کمک می‌کند ایده‌های تجاری خود را پیاده‌سازی کنند.
  • کنفرانس‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری تجاری: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران موفق با به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، پیشنهادها، توصیه‌ها و تجارب خود، ذهنیت کارآفرینی دانشجویان را پرورش می‌دهند.
  • Hyde Park Angels که شامل گروهی از مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی می‌شود که وقت و سرمایه‌ی خود را به راه‌اندازی استارتاپ‌های جدید اختصاص می‌دهند.
  • رقابت‌های سرمایه‌گذاری Glencoe Capital Venture
  • انجمن سرمایه‌گذاری آلترناتیو انرژی Midwest
  • مرکز طرح‌های کسب‌وکار دونالد هامر

تمامی اساتید دانشگاهی دوره‌های کارآفرینی، خود در زمینه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی تجربه‌ی شخصی دارند و با جوامع مطرح بازرگانی دنیا در ارتباط هستند:

ویورلی داچ (Waverly Deutsch)، رابرت گرتنر (Robert H. Gertner)، استیون نیل کاپلان (Steven Neil Kaplan)، اسکات میدو (Scott F. Meadow)، الن رادنیک (Ellen A. Rudnick)، آیرا وایس (Ira Weiss)، کریگ ورتمن (Craig Wortmann)، اوییجی زینگالس (Luigi Zingales) و اریک زوئیک (Eric Zwick)

The Chicago Booth

ثبت‌ نام و پذیرش

متقاضیان تحصیل در دانشکده‌ی کسب‌وکار بوث شیکاگو، برای طی کردن پروسه‌ی پذیرش ابتدا باید فرم درخواست آنلاین را در سایت دانشگاه تکمیل کنند. اطلاعات موردنیاز عبارت‌اند از:

  • مشخصات کامل فردی و اطلاعات تماس، مشخصات خانواده‌ی متقاضی
  • اطلاعات مدارک دانشگاهی و غیردانشگاهی 
  • اسکن کلیه‌ی مدارک تحصیلی متقاضی از پایان دوره‌ی دبیرستان به بعد (ترجمه‌ی رسمی به زبان انگلیسی)
  • اسکن تمام مدارک آموزشی غیر آکادمیک
  • فهرست جوایز یا رتبه‌های برتر دانشگاهی و غیر دانشگاهی متقاضی
  • اطلاعات کامل تمامی مشاغل نیمه‌وقت و تمام‌وقت متقاضی و مدارک حرفه‌ای و اجرایی (در صورت وجود)
  • دو مقاله برای پاسخ به پرسش‌های مطرح‌شده ( دلایل انتخاب دانشکده‌ی بوث، اطلاعات تکمیلی که متقاضی فکر می‌کند دانشگاه باید از آن‌ها اطلاع داشته باشد)
  • دو توصیه‌نامه
  • نمره‌ی آزمون GMAT یا GRE 
  • نمره‌ی آزمون بین‌المللی زبان TOEFL ،IELTS یا PTE 
  • هزینه‌ی بررسی مدارک (۲۵۰ دلار)

درصورتی‌که مدارک و درخواست‌نامه‌ی متقاضی موردپذیرش دانشگاه قرار بگیرد، از او برای مصاحبه‌ی پذیرش دعوت خواهد شد.

Austan Goolsbee

استادان برتر

  • آستن گولسبی (Austan Goolsbee)، تخصص: اقتصاد (عضو فهرست برترین استادان کسب‌وکار جهان)
  • راگورام راجان (Raghuram Rajan)، تخصص: اقتصاد (عضو فهرست برترین استادان کسب‌وکار جهان)
  • امیر سوفی (Amir Sufi)، تخصص: اقتصاد (عضو فهرست برترین استادان زیر ۴۰ سال جهان)
  • سانجای دار (Sanjay Dhar)، تخصص: بازاریابی
  • استیون کاپلن (Steven Kaplan)، تخصص: کارآفرینی
  • یوجین فاما (Eugene Fama)، تخصص: مالیه بین‌الملل
  • آرت میدلبروک (Art Middlebrooks)، تخصص: بازاریابی
  • هری دیویس ( Harry Davis)، تخصص: رهبری
  • جیمز اسکراگر (James Schrager)، تخصص: ارتباطات
Chicago Booth Review

انتشارات دانشکده‌ی بوث و کتاب‌های برتر

مجله‌ی تحقیقات کسب‌وکار Chicago Booth Review، نشریه‌ی رسمی دانشکده‌ی کسب‌وکار بوث است که علاوه بر پوشش دستاوردهای جدید در زمینه امور مالی، علوم رفتاری، اقتصاد، کارآفرینی، حسابداری، بازاریابی و سایر موضوعات مربوط به کسب‌وکار، مقالاتی از اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشکده بوث و سایر آکادمی‌های کسب‌وکار جهان را هم منتشر می‌کند. این مجله، به‌صورت فصلنامه چاپ و نسخه‌ی آنلاین آن هر هفته به‌روزرسانی می‌شود.

انتشارات دانشکده بوث از سال ۱۹۶۰ کار خود را در نشر کتاب‌ها و مقالات روز آغاز کرده است. برخی از محبوب‌ترین کتاب‌های این دانشکده عبارت‌اند از:

۱- نهایت رهبری، نویسنده: چارلز پتن

۲- سرمایه‌گذاری مانند یک مؤسسه: استراتژی‌های سودآور سرمایه‌گذاران مؤسسات موفق جهان، نویسنده: کایکل اسکالچر

۳- مشاور عمومی: چگونه مشاوران برتر شرکت‌های آینده را شکل می‌دهند، نویسنده: پراشانت دوبی

۴- کسب‌وکار نوآور بهداشت و درمان، نویسنده: لاتون برنز

۵- تأمین سرمایه برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها، نویسنده: ویلیام مایکل کانینگهام

۶- سودهای غیر عادی: استراتژی‌های پیروزی در خط مقدم سرمایه‌گذاری در فضای وبلاگ‌ها، نویسنده : تاداس ویسکانتا

۷- سود بازار سهام: بهترین استراتژی‌های همه‌ی دوران‌ها، نویسنده: میچ زکس

۸- نظام سرمایه‌داری را از خطر سرمایه‌داران نجات دهیم، نویسنده: راگورام راجان

۹- خطوط خطا: چالش‌های مخفی هنوز هم اقتصاد جهانی را تهدید می‌کنند، نویسنده: راگورام راجان

chicago harper library

دانشکده‌ی بوث شیکاگو در یک نگاه

شعار دانشگاه: بگذاریم رشد روزافزون دانش، زندگی بشر را غنی‌تر کند.

پذیرش سالیانه: ۵۸۳ نفر از ۴۱۷۵ متقاضی

متوسط نمره‌ی آزمون GMAT دانشجویان: ۷۳۰

درصد اشتغال فارغ‌التحصیلان: ۹۴درصد

درصد دانشجویان بین‌المللی: ۳۶ درصد

تعداد کل دانشجویان دوره‌های تمام‌وقت: ۱۱۸۵ نفر

هزینه‌ی سالیانه دوره‌ی MBA  تمام‌وقت: ۶۶۵۴۰ دلار

رتبه‌ی دانشگاه در رده‌بندی بهترین مراکز عالی کسب‌وکار:

دانشکده‌ی بوث در رده‌بندی کل جهانی: رتبه‌ی ۶

رده‌بندی بیزنس اینسایدر: رتبه‌ی ۲

رده‌بندی بلومبرگ: رتبه‌ی ۴

رده‌بندی اکونومیست: رتبه‌ی ۱

رده‌بندی فوربز: رتبه‌ی ۶

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات