گلکسی نوت 8 در فروشگاه اینترنتی سامسونگ آمریکا فهرست شد

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۸ در فهرست فروشگاه اینترنتی سامسونگ در ایالات‌متحده قرار گرفت. این گوشی چهارشنبه‌ی هفته‌ی جاری، به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

با اینکه چند روز تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۸ باقی مانده است؛ ولی این گوشی به فهرست فروشگاه اینترنتی سامسونگ شعبه‌ی آمریکا افزوده شد. البته ممکن است این موضوع صرفا یک اشتباه فنی باشد و  نوت ۸ به‌زودی از این فهرست حذف بشود. البته حجم شایعات و اطلاعات منتشرشده در مورد این گوشی به‌قدری زیاد است که دیگر هیچ ابهامی در رابطه با طراحی یا مشخصات فنی آن وجود ندارد؛ بنابراین قرار گرفتن این گوشی در فروشگاه سامسونگ، اطلاعات جدیدی ارائه نمی‌کند.

چند نکته را باید در مورد این گوشی در فروشگاه اینترنتی سامسونگ آمریکا در نظر بگیریم. اول اینکه این مدل تنها با رنگ مشکی در این فروشگاه قرار دارد؛ ولی مدل‌های دیگر مثل گلکسی نوت ۵، در رنگ‌های مختلفی عرضه شده است. بنابراین کاربران ایالات متحده‌ی آمریکا احتمالا فقط به رنگ مشکی نوت ۸ دسترسی داشته باشند؛ یا اینکه رنگ‌های دیگر این گوشی، مدتی بعد در آمریکا عرضه می‌شود.

مورد بعدی اینکه سامسونگ آمریکا قیمت این گوشی را مشخص نکرده است؛ ولی اگر نشانگر ماوس را روی تصویر گلکسی نوت ۸ قرار دهید، عبارات Infinity Display و S Pen نمایش داده می‌شود که پیش از این هم از وجود این دو مورد در گلکسی نوت ۸ اطمینان داشتیم. حافظه‌ی داخلی گوشی در این فهرست، ۶۴ گیگابایت درج شده است؛ بنابراین نمی‌توان وجود مدل‌هایی با ظرفیت ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را تأیید کرد.

سامسونگ گلکسی نوت ۸

سامسونگ گلکسی نوت ۸، چهارشنبه‌ی همین هفته (اول شهریورماه) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. آیا شما این گوشی را می‌خرید یا منتظر پرچم‌داران ال‌جی، هواوی، سونی و اپل می‌مانید؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات