گیر فیت 2 پرو سامسونگ گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ایوان بلس، به‌تازگی قیمت نسل جدید دست‌بند هوشمند سامسونگ را با نام گیر فیت ۲ پرو فاش کرده است.
تبلیغات

مدتی پیش، سامسونگ از کاربران برنامه اسمارت‌لب پلاس در رابطه با گجت پوشیدنی جدید خود که ترکیبی از ساعت و دست‌بند هوشمند است، نظرخواهی کرد. پس از افشای جزئیات بیشتری از این مدل با دریافت تأییدیه FCC، مشخص شد که محصول جدید سامسونگ به‌عنوان عضو جدیدی از سری دست‌بند‏های هوشمند گیر فیت عرضه می‌شود. البته، از عرضه مدل جدید سری گیر فیت نزدیک به یک سال می‌گذرد و چندان دور از انتظار نبود که دست‏‌بند جدید سامسونگ در تابستان معرفی شود.

نسل جدید دست‌بند هوشمند گیر فیت که با نام Gear Fit 2 Pro راهی بازار خواهد شد، از سیستم‌‌عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کند و شرکت سامسونگ در نظر دارد این محصول را به‌صورت هم‎زمان،  در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) به همراه فبلت پرچم‌دار جدیدش یعنی گلکسی نوت ۸ معرفی کند.

اوایل ماه جاری، تصاویر رندری از گیر فیت ۲ پرو منتشر و بخشی از قابلیت‎های این محصول فاش شد. بهتازگی، ایوان بلس (با حساب کاربری evleaks@)، قیمت دست‌بند هوشمند جدید گیر فیت ۲ پرو سامسونگ را فاش کرده است.

قیمت گیر فیت 2 پرو

بر همین اساس، گمان می‌رود گیر فیت ۲ پرو با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار راهی بازار شود؛ قیمت این مدل در یک خرده‎فروشی در ایالات متحده فاش شده است. گیر فیت ۲ پرو، ۲۰ دلار گران‌قیمت‌تر از نسل قبل خواهد بود؛ شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶، گیر فیت ۲ را با قیمتی نزدیک به ۱۷۹.۹۹ دلار به بازار عرضه کرد.

البته، قیمت بالاتر گیر فیت ۲ پرو در مقایسه با نسل قبل چندان بی‌دلیل نیست و می‌توان آن را با تغییرات صورت‌گرفته در این دست‌بند هوشمند توجیه کرد؛ گیر فیت ۲ پرو با طراحی متفاوت‏‌تری عرضه می‎شود و بند آن نیز تغییراتی دارد؛ نحوه بسته شدن بند در گیر فیت ۲ پرو به ساعت‌ هوشمند نزدیک‌تر شده است.  

علاوه ‎بر این، مدتی پیش مشخص شد که دست‌بند هوشمند گیر فیت ۲ پرو، مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب دارد؛ به همین دلیل می‌توانید از دست‌بند جدید سامسونگ، حتی هنگام شنا استفاده کنید. این دست‌بند هوشمند از گواهی 5ATM بهره می‎گیرد که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب تضمین خواهد کرد.

هم‌چنین، سامسونگ تغییراتی در گیر فیت ۲ پرو اعمال کرده است و به کمک آن، می‎توانید با استفاده از دستبند هوشمند جدید این سازنده، آهنگ پخش کنید. گیر فیت ۲ پرو از پخش آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) آهنگ‌ در اسپاتیفای پشتیبانی خواهد کرد.

مانند نسل قبل، دست‌بند گیر فیت ۲ پرو با سیستم‎عامل اندروید و آی‌او‏اس سازگاری خواهد داشت. هم‏چنین شرکت سامسونگ این مدل را در اندازه‏‌های بزرگ و کوچک عرضه خواهد کرد. قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری فاش شده، برای مدل کوچک گیر فیت ۲ پرو است. در نهایت، باید اشاره کرد دست‌بند هوشمند جدید سامسونگ از یک نمایشگر امولد خمیده استفاده می‌کند. اندازه صفحه‌نمایش در مدل‌های مختلف گیر فیت ۲ پرو مشابه است و فقط اندازه بندها با یکدیگر تفاوت دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات