تصویر و مشخصات فنی گیر فیت ۲ پرو توسط سامسونگ اسپانیا منتشر شد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ اسپانیا لیست مشخصات دست‌بند هوشمند گیر فیت ۲ پرو را به همراه تصویر این محصول منتشر کرد.
تبلیغات

نمایندگی سامسونگ الکترونیکز در اسپانیا، لیست مشخصات فنی دست‌بند هوشمند گیر فیت ۲ پرو را منتشر کرد و این در حالی است که محصول مورد اشاره هنوز به‌طور رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده است. این دست‌بند هوشمند هم‌اکنون با عنوان «سامسونگ گیر فیت ۲ پرو» روی سایت این شرکت قرار گرفته و بدین ترتیب می‌توان گفت شرکت نامبرده احتمالا از شیوه‌ی نام‌گذاری دست‌بندهای سلامت خود بر اساس اضافه کردن کلمات و اعداد، در حال دور شدن است. محصول مورد بحث در رنگ مشکی و قرمز در وب‌سایت سامسونگ به نمایش درآمده و هر دو این مدل‌ها به بدنه‌ای مشکی مجهز شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد بندهای در نظر گرفته‌شده برای این دو مدل، تنها تفاوت آن‌ها باشد. بر اساس لیست منتشرشده توسط سامسونگ اسپانیا، گیر فیت ۲ پرو به یک نمایشگر ۱.۵ اینچی خمیده‌ی سوپر امولد مجهز خواهد بود و وضوح تصویر این صفحه‌نمایش ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل اعلام شده است که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ دارد. بر اساس لیست یادشده، این محصول در دو سایز S و L به بازار عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات گیر فیت ۲ پرو می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲، GLONASS و استاندارد وای‌فای 802.11 b/g/n روی فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز اشاره کرد. دست‌بند هوشمند مورد اشاره به ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط سامسونگ اسپانیا، فقط نیمی از ظرفیت حافظه‌ی داخلی گیر فیت ۲ پرو در اختیار کاربر خواهد بود؛ چراکه نیمی از این حافظه برای اجرای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سیستمی و سرویس‌های اصلی سیستم‌عامل تایزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دست‌بند همچنین به سنسورهای فشارسنج، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و سنسور ضربان قلب مجهز خواهد بود. افزون بر آنچه گفته شد، گیر فیت ۲ پرو از یک باتری با ظرفیت ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد و سامسونگ مدعی شده است که با هر بار شارژ کاربران می‌توانند بین دو سه تا چهار روز با استفاده‌ی عادی با این محصول کار کنند. در شرایطی که جی‌پی‌اس در حالت فعال قرار داشته باشد، گیر فیت ۲ با هر بار شارژ می‌تواند تا ۹ ساعت به‌طور مداوم کار کند.

ابعاد این محصول ۵۱.۳ در ۲۵ میلی‌متر و وزن آن ۳۳ گرم اعلام شده؛ ولی در وب‌سایت سامسونگ اسپانیا هیچ اشاره‌ای به ضخامت دقیق این دستگاه نشده است. از دیگر ویژگی‌های فاش شده در مورد تمام مدل‌های گیر فیت ۲ پرو می‌توان به گواهی مقاومت در برابر آب 5-ATM اشاره کرد. در وب‌سایت مورد بحث هیچ جزئیاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است؛ اما بر اساس گزارش‌های پیشین، قیمت احتمالی این دستگاه در آمریکا ۱۹۹ دلار خواهد بود و همچنین انتظار می‌رود قیمت گیر فیت ۲ پرو در اروپا کمی گران‌تر باشد. با توجه به این موضوع که دست‌بند هوشمند گیر فیت ۲ پرو قبلا تأییدیه رگولاتوری آمریکا موسوم به اف‌سی‌سی را دریافت کرده، حال با توجه به وب‌سایت سامسونگ اسپانیا به نظر می‌رسد غول کره‌ای فناوری طی روز‌های آینده این محصول را رسما معرفی خواهد کرد. احتمال می‌رود گیر فیت ۲ در رویداد ایفا ۲۰۱۷ که یکم سپتامبر آغاز خواهد شد، معرفی شود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از گیر فیت ۲ پرو مشاهده کنید.

گیر فیت ۲ پرو

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات