سفر ۳ هزار کیلومتری با مرسدس‌ بنز G کلاس

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تعدادی از عکاسان حرفه‌ای با همکاری مرسدس‌بنز، سفری طولانی و تماشایی با مرسدس G-Class تجربه کردند که ویدئوی آن را با هم تماشا می‌کنیم.
تبلیغات

موارد مورد نیاز برای یک گالری تصاویر زیبا: ۲ دستگاه مرسدس‌بنز G کلاس، اضافه کردن مناظر طبیعی و ۳ عکاس حرفه‌ای.

مدل G کلاس مرسدس سری W463 از سال ۱۹۹۰ به بازار عرضه شده و در این مدت چندین بهینه‌سازی دریافت کرده است؛ ولی به نظر تیم مرسدس بنز، قبل از بازنشستگی باید حتما تجربه سفر از کانادا تا آلاسکا داشته باشد.

مرسدس G کلاس
مرسدس G کلاس
مرسدس G کلاس
مرسدس G کلاس

با همکاری ماجراجویان آلمانی، ۲ دستگاه G کلاس، سفری ۱۳ روزه از یوکان کانادا تا انکوریج آلاسکا به مسافت ۳ هزار کیلومتر تجربه کردند.

G کلاس پس از ۳۸ سال و ۳۰۰ هزار دستگاه عرضه‌شده، بالاخره در سال ۲۰۱۸ با حفظ ابعاد مربع شکل خود، به نسل جدیدی وارد می‌شود. نسل جدید G کلاس ۱۰ سانتی‌متر عریض‌تر خواهد بو و فضای داخلی بیشتری هم خواهد داشت. همچنین دیفرانسیل با ۳ قفل، جعبه‌دنده کمکی، ساختار بدنه جدا از شاسی و سیستم تعلیق مستقل در جلو خودرو از جمله موارد قابل ذکر نسل جدید هستند. احتمال عرضه مدل نسخه‌های لوکس میباخ از این مدل نیز وجود دارد.

مرسدس G کلاس
مرسدس G کلاس
مرسدس G کلاس
مرسدس G کلاس

G کلاس‌هایی که در گراتس اتریش تولید شده بودند با قابلیت‌های آف‌رود خود، مسیرهای دشواری پشت سر گذاشتند. یوهانس هون، لنارت پگل و هانس بکر، ۳ عکاس آلمانی با متیاس فن گستمسکی فیلم‌بردار، همراه شدند. این ۴ هم‌سفر از ماجراجویی خود ویدئویی آماده کردند که در ادامه با هم تماشا می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات