مدل جدید لپ‌تاپ‌های ZenBook Flip ایسوس با پردازنده‌های جدید اینتل عرضه شد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری ZenBook Flip، به‌تازگی با پردازنده نسل هشتمی اینتل موسوم به Kaby-Lake Refresh معرفی شده است.
تبلیغات

با رونمایی اینتل از پردازنده‌های نسل هشتمی خود، شرکت ایسوس به‌تازگی مدل‌های جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های ZenBook را عرضه کرده است که به پردازنده جدید اینتل مجهز خواهد بود. مدل جدید ZenBook Flip S، ZenBook Flip 14 و ZenBook Flip 15 از جمله محصولاتی به‌شمار می‌رود که به‌تازگی معرفی شده است. 

ZenBook Flip S

ZenBook Flip S

لپ‌تاپ ZenBook Flip S، تنها ۱۰.۹ میلی‌متر، ضخامت و ۲.۴۲ پوند (۱.۰۹ کیلوگرم) وزن دارد؛ این لپ‌تاپ در مقایسه با مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل، نازک‌تر است اما از نظر وزن، برتری با لپ‌تاپ ۱۲ اینچی شرکت اپل است.

شرکت اینتل از آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل که با نام Kaby-Lake R شناخته می‌شود، در لپ‌تاپ ZenBook Flip S استفاده کرده است. پردازنده مورد استفاده، Core i7-8550U اینتل است که با یک ترابایت حافظه SDD از نوع PCIe همراه خواهد شد.

ZenBook Flip S

شرکت ایسوس، مدعی است یک‌بار شارژ کامل لپ‌تاپ جدیدش، استفاده مداوم تا ۱۱.۵ ساعت از لپ‌تاپ ZenBook Flip S را امکان‌پذیر خواهد کرد. هم‌چنین یک درگاه یواس‌بی تایپ سی به منظور شارژ این لپ‌تاپ درنظر گرفته شده است. نمایشگر لپ‌تاپ جدید ایسوس، ۱۳.۳ اینچی بوده و رزولوشن صفحه‎نمایش نیز 4K است. می‌توانید نمایشگر این لپ‌تاپ را برای استفاده به عنوان تبلت تا ۳۶۰ درجه مانند سری Yoga لپ‌تاپ‌های لنوو بچرخانید.

ZenBook Flip S همچنین از حسگر اثرانگشت استفاده می‌کند که با پشتیبانی از Windows Hello، ورود به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را امکان‌پذیر خواهد کرد. شرکت ایسوس، برچسب قیمتی ۱۰۹۹ دلار را برای لپ‌تاپ ZenBook Flip S درنظر گرفته است.

ZenBook Flip ۱۴ و ZenBook Flip ۱۵

شرکت ایسوس، دو لپ‌تاپ دیگر از سری Flip را نیز معرفی کرده است که نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با Flip S دارد. اولین مدل، ZenBook Flip 14 است که به عنوان یک لپ‌تاپ هیبریدی، امکان چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر را برای کاربران فراهم می‌کند و هم‌چنین می‌توانید از قلم ایسوس روی صفحه‌نمایش برای طراحی استفاده کنید.

ZenBook Flip 14

شرکت ایسوس از پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 اینتل روی Flip 14 استفاده کرده است؛ به مشخصات این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک مجزای Nvidia MX150 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD را نیز باید افزود. نمایشگر لپ‌تاپ ۱۴ اینچی شرکت ایسوس، حاشیه‌های بسیار کمی دارد و همین موضوع باعث شده است تا ابعاد کلی لپ‌تاپ، مانند مدل‌های ۱۳ اینچی باشد. ایسوس تضمین می‌کند با یک‌بار شارژ کامل باتری، استفاده از لپ‌تاپ تا ۱۳ ساعت به صورت مداوم فراهم خواهد بود. لپ‌تاپ ZenBook Flip 14 با قیمت ۷۹۹ یورو راهی بازار خواهد شد.

ZenBook Flip 14

در میان لپ‌تاپ‌های ایسوس اگر به دنبال یک مدل ۱۵ اینچی هستید، ZenBook Flip 15 می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این مدل به صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی مجهز شده است که بسته به هزینه پرداختی شما، رزولوشن آن Full HD یا 4K خواهد بود. همچنین، کارت گرافیک GTX 1050 انویدیا برای آن درنظر گرفته شده است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های سبک باشید، مشخصات این لپ‌تاپ تجربه بدون مشکل آن‌ها را تضمین خواهد داد؛ همچنین درگاه یواس‌بی سی با فناوری تاندربولت که روی لپ‌تاپ ZenBook Flip 15 استفاده شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا از  پردازنده گرافیکی مجزا استفاده کنند.

ZenBook Flip 14

حداکثر فضای ذخیره‌سازی در لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی جدید ایسوس، به هارددیسک ۲ ترابایتی یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD محدود می‌شود. این مدل، همچنین از پردازنده‌‌ی Core i7 اینتل با چهار هسته پردازشی برخوردار شده است. مدل ۱۵ اینچی با قیمت پایه ۸۹۹ یورو عرضه خواهد شد؛ هرچند، شرکت سازنده زمان عرضه آن‌را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات