تصاویر جدید رندر گوشی موتو ایکس 4 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
امروز مجددا تصاویر رندر جدیدی از گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ فاش شده است.
تبلیغات

اوایل امروز دو تصویر جدید از نمونه‌ی واقعی گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ در فضای آنلاین منتشر شد و حالا هم چند تصویر رندر جدید از محصول یاد شده فاش شده که در پایین این مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. از چند ماه قبل تاکنون بارها شاهد انتشار شایعات مربوط به این گوشی میان‌رده‌ی موتورلا بوده‌ایم. علاوه بر این از اوایل تابستان چندین گزارش در مورد این دستگاه منتشر شده است. هم‌اکنون فقط منتظر تجاری‌سازی این گوشی هوشمند هستیم. حال به‌نظر می‌رسد که طراحی و مشخصات فنی این محصول نهایی شده؛ زیرا تغییرات زیاد و قابل توجهی نسبت به مدل‌های پیش‌تولید و اولیه در آن دیده می‌شود.

پیش از این هم چندین بار تصاویری از این دستگاه فاش شده است. باید اشاره کنیم که جدیدترین اطلاعات فاش شده از موتو ایکس ۴ با گزارشاتی که اخیرا در مورد طراحی و قابلیت‌های این محصول منتشر شده، مطابقت دارند. بر اساس این اطلاعات، گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی با جهت‌گیری افقی مجهز خواهد بود. سیستم دوربین دوگانه‌ی این دستگاه در دل بخش دایره‌ای شکل بدنه‌ی پشتی این محصول جای گرفته است. این قسمت کمی از بدنه‌ی اصلی دستگاه بیرون زده و علاوه بر دوربین دوگانه میزبان فلش ال‌ای‌دی دوگانه نیز است. منابع نزدیک مدعی شده‌اند که موتو ایکس ۴ در رنگ‌های آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. این محصول همچنین به عنوان یک دستگاه کامپکت تبلیغ خواهد شد و ابعاد آن ۱۴۸.۳۵ در ۷۳.۴ در ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۳ گرم اعلام شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ اشاره کرد. این چیپ‌ست در واقع جدیدترین نسل پردازنده‌ی موبایلیِ میان‌رده‌ی کمپانی کوالکام است که از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه عمل می‌کند. همچنین باتری در نظر گرفته شده برای موتو ایکس ۴ ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی دارد و با در نظر گرفتن پردازنده‌ی کم‌ مصرف اسنپدراگون ۶۳۰، احتمالا عمرباتری این دستگاه بسیار قابل توجه خواهد بود. البته این باتری قابل تعویض نیست. منابع نزدیک به صنعت موبایل پیش از این اعلام کرده‌اند که گوشی موتو ایکس ۴ موتورولا از گواهی آی‌پی ۶۸ نیز بهره می‌برد و به همین جهت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود‌.

این گوشی هوشمند به احتمال زیاد در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. یک مدل از موتو ایکس ۴ به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود و مدل دوم نیز از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. در لبه‌ی بالایی نمایشگر این دستگاه یک دوربین ۱۶ تعبیه شده که با توجه به فلش ال‌ای‌دی تعبیه شده در کنار آن، می‌توان حتی در شرایط کم نور تصاویر با کیفیتی از آن انتظار داشت. روز گذشته نیز این گوشی هوشمند در برلین و آلمان دیده شده و این یعنی محصول نامبرده فردا در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۷ رسما معرفی خواهد شد. البته برخی منابع اعلام کرده‌اند که موتو ایکس ۴ همین امروز معرفی خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

Moto x4

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات