سامانه پلاک؛ سرویس دسترسی به متخصص آموزش دیده خدمات منزل، کارواش و خشکشویی

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پلاک، بزرگترین پلتفرم آنلاین ارائه‌ی خدمات در محل یا درخواست سرویس به‌صورت آنلاین، مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی افتتاح شد.
تبلیغات

همان‌طور که امروزه تنها با اتصال به اینترنت و داشتن یک اپلیکیشن روی گوشی، بسیاری از کارها مانند خرید کالا یا سفارش تاکسی با اطمینان و به‌سهولت انجام می‌شود، ارائه سایر خدمات در محل نیز به‌راحتی قابل انجام است. پلاک با آگاهی از مشکلات و موانع و با استفاده از تکنولوژی سعی در ایجاد تحول در شیوه‌ی دسترسی و ارتقاء کیفیت خدمات را دارد. پلاک با ارائه‌ی خدمات آنلاین در محل به مشتریان، ضمن ایجاد سهولت در سفارش و داشتن حق انتخاب در گزینش پلاک‌یار(متخصص)، اطمینان از صلاحیت فنی پلاک‌یاران و کیفیت خدمات را نیز برای مشتریان تضمین می‌‌کند.  

تصور کنید که گوشی خود را برمی‌دارید و با انتخاب خدمات مورد نظرتان (کارواش، نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، قالیشویی، شستشوی مبلمان و...)، مشخص کردن محل خود روی نقشه و تعیین زمان، متخصصانی را در کنار خود می‌یابید. برخلاف شیوه‌های سنتی که شفافیتی در زمان حضور و قیمت ارائه‌ی خدمات ندارند، با این روش نه‌تنها هزینه‌ی خدمت پیش از انجام آن مشخص بوده، بلکه کیفیت دقیق کار هم برای مشتریان قابل ملاحظه است. تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصان امتیاز می‌دهند و بدین ترتیب به سایر مشتریان کمک می‌کنند تا با استفاده از تجربیات سایرین و با آرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند.

پاک

سفارش خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب‌کشی از طریق وب‌سایت پلاک و اپلیکیشن برای مشتریان امکان‌پذیر است و مشتریان با استفاده از اپلیکیشن، کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، خواهند داشت.

امور مشتریان پلاک نیز در تمامی مراحل ثبت تا اتمام سفارش، همراه مشتریان خواهد بود تا ضمن اطمینان از حضور به‌موقع پلاک‌یاران و کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط آن‌ها، آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. رمز موفقیت هر کسب‌وکاری رضایت مشتریان است و پلاک با اتکا به پلاک‌یاران منتخب و در راستای احترام به حق مشتری، ضمانت بازپرداخت وجه را در پروتکل خود قرارداده و در صورت عدم رضایت از تجربه‌ی خدمت گرفته‌شده، کافی است با امور مشتریان پلاک تماس حاصل کنید؛ بدین ترتیب پس از حضور کارشناسان فنی پلاک در محل و تایید وی، کل یا قسمتی از وجه پرداختی به حساب شما عودت خواهد شد.

یکی از مهمترین اهداف پلاک، ارائه و بازتعریف استانداردهای نوین ارائه‌ی خدمات در محل است تا تجربه‌ی خوشایندی برای کاربران خود فرآهم کند. همچنین از این طریق با ایجاد زمینه‌ی اشتغال، سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد میهن عزیزمان ایران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ایفا کند.

پلاک به آسانی در پلاک شما

پاک

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات