قیمت و زمان عرضه‌ی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مشخص شد

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
اپل دقایقی قبل از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به‌طور رسمی رونمایی کرد. حال قیمت و زمان عرضه‌ی این دو گوشی هوشمند جدید مشخص شده است.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات و گزارش‌های فراوان، اپل لحظاتی قبل رسما از دو گوشی هوشمند جدید خود به‌ نام‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی کرد. این کمپانی در جریان رویداد اختصاصی خود، جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی این دو گوشی هوشمند را نیز اعلام کرد.

بر اساس اعلام اپل، مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. علاوه بر این مدل دیگری از آیفون ۸ با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

آیفون ۸ پلاس مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این محصول همانند برادر کوچک‌تر خود در مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. پیش‌فروش آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز خواهد شد. علاوه بر این عرضه‌ی این دو محصول از ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) شروع می‌شود. 

شایان ذکر است که بنا به اعلام کمپانی اپل، نسخه‌ی نهایی آی‌اواس ۱۱ نیز در روز ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) رسما منتشر خواهد شد.

تاکنون قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی دو گوشی هوشمند مورد بحث اعلام نشده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات