چگونه از باتری تجهیزات الکترونیک خود در برابر شارژ طولانی مدت محافظت کنیم؟

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
باتری‌ از مهم‌ترین قطعات تجهیزات الکترونیکی به‌شمار می‌رود که عمر این محصولات و بازدهی صحیح قطعات دیگر به سلامت آنها بستگی دارد.
تبلیغات

 بدون شک برای شما هم پیش آمده که گوشی خود را به شارژ بزنید و بخوابید یا فراموش کنید که شارژرتان را از برق بکشید؛ اما خبر ندارید که چه اتفاقی برای باتری گوشی‌تان می‌افتد! در این شرایط دستگاه شما به اصطلاح Over Charge یا بیش از حد در سیکل شارژ قرار گرفته و آسیب می‌بیند و شما را با مشکلاتی همچون باد کردن باتری، کم شدن محسوس نگهداری شارژ و حتی انفجار آن در محصولات بی‌کیفیت‌تر مواجه می‌کند.

 برای این مشکل چه راه حلی وجود دارد؟

هاردون

شرکت‌ هادرون توان برای محافظت از وسایل برقی مثل موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و لوازم صوتی تصویری، جاروهای شارژی، بی‌سیم‌ها، لوازم پزشکی و ... ، محافظ هوشمند هادرون P101 را طراحی و تولید کرده است. مطمئنا کنجکاو شده‌اید که این محافظ هوشمند چگونه از وسایل شما محافظت می‌کند! باید بگوییم که شرکت هادرون توان با طراحی فوق‌العاده تایمر سه‌زمانه درصدد است این اطمینان برای شما حاصل شود تا با خیال راحت وسایل برقی خود را شارژ کنید؛ حتی دیگر نیازی نیست که نگران چراغ‌های روشنایی منزل یا محل کار خود باشید؛ چون می‌توانید با تنظیم تایمر، در ساعت معینی از شب آن‌ها را به صورت اتوماتیک خاموش کنید و با این کار می‌توانید با خاموش کردن وسایلی همچون چراغ، مودم، گیرنده‌های دیجیتال، کامپیوتر و غیره در مواقع غیر ضروری در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.

شرکت هادرون توان، محافظ هوشمند P101 را در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی، زرد و سفید برای کاربران خوش سلیقه‌اش در نظر گرفته است.

استفاده از این دستگاه بسیار ساده است؛ کافی است کلید SET که در کنار دستگاه قرار دارد را فشار دهید و تایمر را روی زمان‌های ۱:۳۰، ۲:۳۰ یا ۵:۰۰ تنظیم کنید یا چند ثانیه کلید SET را نگه دارید تا تایمر غیرفعال شود.

هاردون

ورودی دو شاخه محافظ هوشمند P101 از نوع یونیورسال است؛ یعنی هر نوع سوکت برقی استاندارد در دنیا را می‌توانید به آن وصل کنید. نکته‌ی جالب دیگر درباره‌ی محافظ P101 این است که اگر یک چند راهی را به آن وصل کنید، می‌توانید از چند دستگاه به طور همزمان در برابر نوسانات و مشکلات برقی محافظت کنید؛ پس دیگر نگران سوختن وسایل برقی‌تان به دلیل برق ناسالم نباشید؛ چراکه این محافظ در کمتر از 15هزارم ثانیه واکنش نشان داده و علاوه بر ولتاژ، فرکانس برق ورودی شما را ۵۰۰۰ بار در ثانیه اندازه‌گیری کرده و توان تحمل ولتاژ تا برق دو فاز (۳۸۰ ولت) را دارد!

لازم به ذکر است که شرکت هادرون توان به دلیل کیفیت بالای تولید این محصول توانسته گارانتی ۳ ساله تعویض برای این محصول در نظر بگیرد.

برای خرید این محصول با تخفیف ویژه هم اکنون به فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات