نتیجه نظرسنجی زومیت: عموم کاربران زومیت آیفون 10 را محصولی نوآورانه می‌دانند

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نظرسنجی زومیت در رابطه با نسل جدید گوشی‌های اپل نتایج جالب توجهی به همراه داشت.
تبلیغات

پس از معرفی نسل جدید گوشی‌های آیفون، هفته‌ی گذشته موضوع نظرسنجی زومیت به این محصول و حواشی آن اختصاص داشت. معرفی آیفون ۱۰ در کنار آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، رویداد اخیر اپل را به مراسمی رؤیایی برای کاربران و عاشقان گوشی‌های هوشمند اپل تبدیل کرد. 

اپل بخش زیادی از کنفرانس خود را به معرفی آیفون ۱۰ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن اختصاص داد. نمایشگر بدون حاشیه‌ی اولد، پردازنده‌ی قدرتمند و هوشمند A11، قابلیت تشخیص چهره‌‌ی فیس آی‌دی برای باز کردن قفل گوشی، دوربین دوگانه با قابلیت‌های فوق‌العاده، برخی از ویژگی‌های جدید‌ترین پرچم‌دار اپل هستند که می‌تواند نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند. تجهیز آیفون ۱۰ به موارد مذکور باعث شده است اپل این گوشی را همانند اولین نسخه‌ی آیفون، محصولی انقلابی و نوآورانه بداند.

نزدیک به ۹۰۰۰ نفر از کاربران زومیت در نظرسنجی شرکت کردند که عمدتا نظری مشابه ادعای اپل دارند.

  • بیش از ۳۵ درصد کاربران زومیت معتقدند آیفون ۱۰ نوآوری‌های قابل توجهی به همراه ندارد و در حال حاضر گوشی‌های اندروید گزینه‌های به‌مراتب بهتری به شمار می‌روند.
  • اما ۳۰ درصد از کاربران زومیت با اپل هم‌نظر هستند و آیفون ۱۰ را محصولی انقلابی می‌‌دانند. این دسته از کاربران آیفون ۱۰ را بهترین محصول فعلی دنیای گوشی‌های هوشمند می‌دانند و خرید این گوشی ۱۰۰۰ دلاری را در برنامه‌ی خود قرار داده‌اند.
  • نزدیک به ۲۱ درصد کاربران زومیت آیفون ۱۰ را محصولی نوآورانه و جذاب می‌دانند؛ اما بنا به دلایلی مانند قیمت بالا، حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از استور اپل و محدودیت مراکز فروش و خدمات پس از فروش، خرید گوشی‌های اندروید را گزینه‌ی مناسب‌تری می‌‌دانند.
  • نزدیک به ۱۴ درصد از کاربران زومیت آیفون ۱۰ را محصولی نوآورانه می‌دانند؛ اما خرید آیفون‌های دیگر اعم از ۸ و ۸ پلاس را در حال حاضر معامله‌ای جذاب‌تر می‌‌دانند. به خصوص که پردازنده، شارژ بی‌سیم و دوربین دوگانه از جمله قابلیت‌هایی هستند که بین آیفون ۱۰ و سایر گوشی‌های سال ۲۰۱۷ اپل یکسان است.

آیا آیفون ۱۰ به عنوان محصولی نوآورانه نظر شما را به خود جلب کرده و آیا مایل به خرید آن هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات