تصاویر رندر جدیدی از میت 10 پورشه دیزاین هواوی منتشر شد

پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از نسخه پورشه دیزاین میت ۱۰ هواوی منتشر شده است که طراحی این گوشی پرچم‌دار را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

کمتر از یک ماه دیگر به معرفی گوشی‌های رده‌بالای سری میت ۱۰ هواوی، زمان باقی مانده است. مانند آنچه طی چند سال اخیر دیده‌ایم، سری میت ۱۰ تنها به یک مدل محدود نخواهد شد و احتمالاً چندین گوشی مختلف از سری میت ۱۰ معرفی می‌شود؛ با این‌حال، ممکن است برخی از آن‌ها تنها به‌صورت محدود عرضه شود.

هواوی با گروه پورشه دیزاین برای عرضه سری میت ۹ همکاری کرد و در نتیجه، یک مدل با نام میت ۹ پورشه دیزاین به همراه میت ۹ و میت ۹ پرو معرفی شد. به همین جهت، اکنون انتظار می‌رود که این همکاری برای سری میت ۱۰ نیز تکرار شود و به‌ نظر می‌رسد هواوی، نسخه پورشه دیزاین پرچم‌دار جدید خود را نیز به همراه مدل‌های دیگر ارائه خواهد داد.

میت 10 پورش دیزاین

میت ۱۰ پورشه دیزاین در صورت معرفی، یکی از مدل‌های سری میت ۱۰ خواهد بود که اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. به‌تازگی، تعدادی تصویر رندر از نسخه پورشه دیزاین فبلت میت ۱۰ هواوی در یوتیوب منتشر شده است؛ اما هنوز نمی‌دانیم که آیا تصاویر منتشرشده صحت دارند یا حتی در صورت صحت آن‌ها، این تصاویر تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهند بود.

به همراه تصاویر رندر میت ۱۰ پورشه دیزاین، لیست مشخصات‌ فنی و قیمت این مدل نیز به‌ دست آمده است. بر همین اساس، اکنون انتظار داریم میت ۱۰ پورشه دیزاین مانند نسخه عادی به نمایشگر آمولد ۵.۹ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده باشد. با توجه به رزولوشن نمایشگر، به‌ نظر می‌‏رسد نسبت ابعاد صفحه‌‏نمایش میت ۱۰ پورشه دیزاین، ۱۶ به ۹ خواهد بود؛ به عبارت بهتر، نسخه رده‌بالای میت ۱۰ از طراحی کشیده استفاده نمی‌کند.

تراشه کرین 970 هواوی با هشت هسته پردازشی، قدرت میت ۱۰ پورشه دیزاین را تأمین خواهد کرد؛ ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه نیز برای این گوشی رده‌بالا و گران‌قیمت در نظر گرفته می‌شود. بسته به اینکه کدام‌یک از مدل‌های میت ۱۰ پورشه دیزاین را انتخاب خواهید کرد، این گوشی به ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

میت ۱۰ پورشه دیزاین با دوربین دوگانه (۱۶ و ۲۳ مگاپیکسلی) عرضه می‌شود که لنزهای آن توسط لایکا توسعه یافته است و یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر جای خواهد گرفت. باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده را در میت ۱۰ پورشه دیزاین تأمین می‌کند که می‌توانید با استفاده از قابلیت شارژ سریع SuperCharge هواوی، باتری را به سرعت شارژ کنید.

میت 10 پورش دیزاین

میت ۱۰ پورشه دیزاین، همچنین با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید ۸.۰ اوریو عرضه خواهد شد که رابط‌کاربری EMUI 6.0 برای آن در نظر گرفته شده است. در رابطه با قیمت میت ۱۰ پورشه دیزاین نیز باید گفت که هیچ دلیلی برای عرضه این مدل با قیمت کمتر از نسل قبل وجود ندارد؛ به همین جهت، احتمالاً نسخه پورشه دیزاین میت ۱۰ برچسب قیمتی بین ۱۳۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت. گمان می‏‌رود که این مدل تا اواخر سال ۲۰۱۷ یا حتی اوایل سال آینده میلادی در بازار عرضه نشود.

در صورت تمایل هواوی برای عرضه‌ی نسخه پورشه دیزاین میت  ۱۰، انتظار می‌رود سری میت ۱۰ شامل پنج مدل مختلف باشد؛ میت ۱۰ لایت، نسخه استاندارد میت ۱۰، میت ۱۰ پلاس، میت ۱۰ پرو و در نهایت میت ۱۰ پورشه دیزاین. هنوز به‌صورت رسمی شایعات مربوط به عرضه‌ی این نسخه تأیید نشده است؛ به همین جهت، شاید بهتر باشد چندان نسبت به آن امیدوار نباشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات