تراشه ای با نام اسنپدراگون 836 وجود خارجی ندارد

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید نشان از این دارند که برخلاف شایعات پیشین، کوالکام تراشه‌ای با عنوان اسنپدراگون ۸۳۶ ندارد.
تبلیغات

اغلب شایعات منتشرشده در رابطه با نسل جدید پیکسل‌های گوگل، نشان از این داشتند که گوگل نسل جدید پرچم‌داران خود را با بهره‌گیری از تراشه‌ای جدید که توسط کوالکام رونمایی خواهد شد، راهی بازار می‌کند. شایعات منتشرشده نشان‌دهنده‌ی این موضوع بودند که پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام راهی بازار خواهد شد. اطلاعات ارائه‌شده این تراشه را نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از اسنپدراگون ۸۳۵ عنوان می‌کردند. بسیاری از پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ راهی بازار شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ال‌جی جی ۶، گلکسی نوت ۸، وان پلاس ۵ و موتو زد ۲ اشاره کرد. حال خبری منتشر شده است و نشان از این دارد که اصلا کوالکام تراشه‌ای با عنوان اسنپدراگون ۸۳۶ ندارد.

به گزارش XDA Developers و Android Police، دو کمپانی اچ‌تی‌سی و ال‌جی قرار است به ترتیب پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ را تولید کنند؛ حال آنکه هیچ یک از این دو کمپانی تراشه‌ای با عنوان اسنپدراگون ۸۳۶ را مورد استفاده قرار نمی‌دهند، بلکه همان اسنپدراگون ۸۳۵ در این دو گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این خبر با اطلاعات ارائه‌شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده‌ی آمریکا نیز همخوانی دارد. FCC پیش از این اعلام کرده بود که پیکسل ۲ گوگل با بهره‌گیری از تراشه‌ای راهی بازار خواهد شد که امسال در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مشاهده کرده‌ایم.

سال گذشته، گوگل برای اولین بار از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در پیکسل استفاده کرد که یک تراشه‌ی به‌روز شده در مقایسه با اسنپدراگون ۸۲۰ این کمپانی بود، از این‌رو بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که گوگل سال ۲۰۱۷ نیز در پرچم‌داران خود از وجود جدیدترین تراشه‌ی کوالکام پس از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات