لنوو از لپ‌ تاپ‌ های تینک‌پد A با پردازنده‌ ای ام دی پرو رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لنوو از لپ‌تاپ‌های تینک‌پد سری اِی، مدل‌های A475 و A275 رونمایی کرد. این مدل‌ها از پردازنده‌ی ای‌ام‌دی پرو بهره می‌برند.
تبلیغات

روز گذشته، شرکت لنوو از سری جدید لپ‌تاپ‌های سازمانی تینک‌پد با همکاری شرکت ای‌ام‌دی، رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها که تینک‌پد اِی نام دارند، از تراشه‌های گرافیکی رادئون و در آینده از پردازنده‌های ای‌ام‌دی سری رایزن استفاده خواهند کرد. طبق گفته‌ی لنوو، بازار هدف این لپ‌تاپ‌ها، سازمان‌های بزرگ، سازمان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزشی است. اولین سری این لپ‌تاپ‌ها در دو مدل با نام‌های تینک‌پد A475 و تینک‌پد A275 عرضه خواهد شد.

مدل اول یعنی تینک‌پد A475، بر پایه‌ی لپ‌تاپ‌های تینک‌پد سری T طراحی شده است و از نمایشگر ۱۴ اینچی استفاده می‌کند. داخل این لپ‌تاپ، تراشه‌های APU شرکت ای‌ام‌دی از سری Bristol Ridge Pro یا Carrizo Pro به همراه حداکثر ۳۲ گیگابایت رم، قرار دارند. مدل دوم یعنی A275، بر پایه‌ی لپ‌تاپ‌های تینک‌پد X ساخته شده است و نمایشگر ۱۲.۵ اینچی دارد. این لپ‌تاپ‌ها حداکثر ۱۶ گیگابایت رم DDR4 خواهند داشت. هر دو سری یک درگاه یو‌اس‌بی نوع C و تعدادی درگاه USB نوع A دارند.

لنوو تینک‌پد ای

مدل تینک‌پد A475 از ۲۴ شهریورماه و مدل A275 از مهرماه وارد بازار می‌شود. نظر شما در مورد این لپ‌تاپ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات