رقابت تماشایی ۸ محصول فورد پرفرمنس

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فورد در یک فیلم کوتاه جذاب، رقابتی جالب برای ۸ محصول پرقدرت خود از مدل‌های موستانگ، F150 و فورد GT در اسپانیا تدارک دیده است.
تبلیغات

شرکت آمریکایی فورد که این روزها با فروش بالای وانت پیکاپ‌ها و دیگر خودروهای اقتصادی، به موفقیت‌ بسیاری دست پیدا کرده، در یک ویدئوی تبلیغاتی جذاب، ۸ محصول پرقدرت خود را در اسپانیا گرد هم آورده است.

دپارتمان پرفورمنس فورد در هر کلاس خودروهای پرقدرتی مانند فیستا ST هاچ‌بک تا خودروی مسابقه‌ای GT در اختیار دارد. ۸ محصول خواستنی فورد شامل وانت F-150 رپتور، فیستا ST مدل ۲۰۱۷ و مدل جدید، فوکوس RS، موستانگ GT، موستانگ GT350R، فورد GT و GT مسابقه‌ای در پیست موتورلند آراگون اسپانیا به رقابت پرداختند.

فورد / Ford

برای نشان دادن توانایی‌های محصولات فورد در پیست، راننده‌های تیم مسابقه‌ای CGRT (یکی از ۶ تیم تحت حمایت فورد پرفورمنس) فرمان ۸ خودروی فورد را در دست گرفتند. با توجه به جنبه‌ی تبلیغاتی ویدئو، مشخص نیست زمان‌های هر کدام از خودروها در پیست واقعی است یا نه؛ اما حداقل جایگاه هر خودرو و نتیجه‌ی مسابقه‌ی نمادین، تقریباً همانطور که قابل پیش‌بینی بود به سرانجام می‌رسد. نکته‌ی جالب توجه عملکرد خارق‌العاده‌ی فورد GT است که فقط ۱۰ ثانیه از نسخه‌ی مسابقه‌ای GT زمان بیشتری ثبت کرد. از طرفی شکست خوردن فوکوس RS پرقدرت از موستانگ GT هم قابل تأمل است.

فورد GT

فورد در بازار کشورهای مختلف، محصولات متنوع و پرقدرتی عرضه می‌کند. به عنوان مثال، فوکوس RS در بازار جهانی فروخته می‌شود؛ اما فیستا ST با پیشرانه‌ی ۳ سیلندر، در بازار آمریکا نخواهد بود. از سوی دیگر وانت F-150 رپتور و موستانگ‌های مزین به نشان شلبی، در بازار اروپا در دسترس نیستند. فورد مدتی است که با انتشار ویدئوهای تبلیغاتی از خودروهای پرقدرت خود در اروپا (به‌خصوص فورد GT) کانال یوتیوب خود را فعال نگه داشته است.

از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی جذاب نبرد ۸ خودروی پرقدرت فورد در اسپانیا را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات