لوازم خانگی هوشمند ال جی؛ خانه‌ای هوشمند تر از صاحب‌خانه

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی از لوازم خانگی هوشمند خود شامل یخچال، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و ماشین‌ ظرف‌شویی پرده‌برداری کرد. این ابزارها نوید دستیابی به خانه‌ای هوشمندترمی‌دهند.
تبلیغات

به‌ نظر می‌رسد با فرارسیدن سال ۲۰۱۸ بیشتر از همیشه به داشتن خانه های هوشمند که خودشان وظایفی همچون نظافت و آشپزی را انجام می‌دهند نزدیک‌ می‌شویم. در این میان می‌توان به لوازم خانگی هوشمند جدید ال‌جی اشاره کرد که شامل یخچال، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و ماشین ظرف‌شویی جدید می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این لوازم خانگی زومیت را همراهی کنید.

LG 4 Door Insta View Fridge

یخچال چهار در InstaView

بیایید در ابتدا با یخچال چند در اینساویو مدل LMXS30796M آشنا شویم. این یخچال به یک پنل LCD لمسی مجهز است که به شما اجازه می‌دهد به دنبال دستور پخت غذاها بگردید، از محتویات داخل یخچال آگاه شوید یا اینکه به موزیک مورد علاقه‌تان گوش دهید. با دوبار ضربه زدن روی این نمایشگر می‌توانید از محتویات درون یخچال آگاه شوید و با یخچال جدیدتان صحبت کنید. تعجب نکنید، این اولین یخچالی است که از دستیار هوشمند آمازون (الکسا) پشتیبانی می‌کند. استفاده از الکسا به این معنی است که می‌توانید لیست خریدتان را آماده کنید و خریدتان را انجام دهید، خواندن دستور پخت غذا نیز یکی دیگر از کاربردهای الکسا است.

LG 4 Door Smart Insta View Fridge

یخچال چهار در Smart InstaView

اگر موارد فوق برای شما کافی نیست، ال‌جی همان یخچال InstaView را در مدل LNXS30996D با پوشش فلز ضد زنگ در رنگ تیره با پوشش مات به‌ همراه ویژگی SmartThinQ ارائه می‌کند. استفاده از پوشش مات به این معنی است که یخچال جدید شما با هر نوع دکوراسیونی قابل تطبیق است. این یخچال به یک کشوی جداگانه مجهز است که به شما اجازه می‌دهد مواد غذایی خود را در دمای متفاوتی نگه‌داری کنید؛ از این رو امکان نگه‌داری هر ماده‌ای در دمای مناسب امکان‌پذیر خواهد بود. این یخچال نیز از طریق فرامین صوتی قابل کنترل است؛ با این تفاوت که در این مدل از دستیار هوشمند گوگل یا همان Google Assistant استفاده شده است.

ماشین لباس‌شویی هوشمند ال‌جی

ماشین‌ لباس‌شویی جدید ال‌جی

ماشین لباس‌شویی WT1901CK ال‌جی که در آن از قسمت فوقانی باز می‌شود در کنار خشک‌کن ( DLEY1901KE و ماشین لباس‌شویی ثانویه‌ی مدل WD100CK به ویژگی SmartThinQ ال‌جی مجهز هستند. با وجود ماشین‌لباس‌شویی ثانویه می‌توانید دو دسته‌ی جداگانه از لباس‌ها را به‌طور هم‌زمان بشوئید؛  این ابزار ثانویه ضمن افزایش ظرفیت شستشوی ماشین‌لباس‌شویی، از چند برنامه‌ی شست و شوی اختصاصی نیز بهره‌مند است. ماشین‌لباس‌شویی اصلی می‌تواند تنها در مدت نیم‌ ساعت لباس‌های شما را شستشو دهد. در نهایت امکان ارتباط وای‌فای که بخشی از ویژگی SmartThinQ است به شما اجازه می‌دهد ماشین‌ لباس‌شویی و خشک‌کن را از راه دور کنترل کنید.

جاروبرقی بی‌سیم ال‌جی

جاروبرقی A9 CordZero Stick

گفته می‌شود جاروبرقی بی‌سیم مدل VS9601FCBSW ال‌جی در میان رقبا از بالاترین قدرت مکش برخوردار است و با یک‌ بار شارژ می‌توانید تا ۸۰ دقیقه از آن استفاده کنید. با وجود برخورداری از قدرت مکش ۱۴۰ وات‌هوا (Airwatt)، بهتر است این وسیله را از حیوانات خانگی‌تان دور نگه‌دارید.

ماشین لباس‌شویی هوشمند ال‌جی

ماشین ظرف‌شویی LG Signature

ماشین ظرف‌شویی مدل DUAG27HN به قابلیت شستشو با کمک بخار آب و چهار بازوی اسپری‌ کننده مجهز است؛‌ درحالی‌که اکثر ماشین‌های ظرف‌شویی به دو بازوی اسپری کننده مجهز هستند. همین مسئله باعث می‌شود این ماشین ظرف‌شویی در تمیز کردن ظروف عملکرد بهتر و مؤثرتری داشته باشد. ویژگی TrueSteam نیز به این ماشین ظرف‌شویی اجازه می‌دهد از بخار آب برای پاک کردن موادی که به‌سختی روی ظروف چسبیده‌اند استفاده کند. مانند دیگر محصولات خانگی ال‌جی، این دستگاه را هم می‌توانید از راه دور کنترل کنید.

نظر شما در مورد این لوازم خانگی چیست؟‌ آیا چنین دستگاه‌هایی واقعا ما را به سمت داشتن خانه‌هایی هوشمندتر هدایت می‌کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات