بی‌ام‌و M4 کروک با تیونینگ منهارت، رونمایی شد

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و M4 کروک به‌عنوان جدیدترین محصول شرکت تیونینگ آلمانی منهارت، ۶۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.
تبلیغات

در حالی‌که این روزها توجه همه‌ی علاقه‌مندان صنعت خودرو به نمایشگاه خودروی پاریس (Paris Auto Show 2018) جلب شده است، شرکت منهارت (Manhart) از آخرین محصول خود رونمایی کرد. این پروژه بی‌ام‌و M4 کانورتیبل است که با کد داخلی Manhart MH4 700LW منهارت شناخته می‌شود؛ کیت بدنه‌ی جدید و از آن مهم‌تر تغییرات پیشرانه‌ که قدرت و گشتاور M4 را به ۶۹۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون‌متر رسانده، نمایشی از توانایی‌های تیم مهندسی منهارت است.

بی‌ام‌و

پیشرانه‌ی این مدل با نمونه‌ی استاندارد M4، همان ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری یکسان است، اما منهارت در محصول  زیبای خود، از یک توربوشارژر بزرگ‌تر و یک اینترکولر جدید استفاده کرده و نرم افزار واحد کنترل الکترونیکی نیز  تغییراتی کرده است. مدل استاندارد بی‌ام‌و M4 با ۴۲۵ اسب بخار قدرت، ۵۵۰ نیوتون‌متر گشتاور و  جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته دوکلاچه می‌تواند در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

بی‌ام‌و

 می‌توان پیشبینی کرد که این مدل تیونینگ شده شتابی کمتر از ۴ ثانیه داشته باشد. اما  بخش مهم دیگر این مدل، کیت بدنه‌ی اسپرت و پهن آن است؛ در این کیت، سپرهای جلو و عقب تغییری نکرده‌اند اما دیفیوزرهای جدید و گلگیرهای پهن‌تری روی بدنه سوار شده است. تغییرات جزئی مانند باله‌ی عقب روی صندوق عقب هم جلب توجه می‌کنند. گلگیرهای پهن نصب شده روی این خودرو با پیچ به‌بدنه متصل هستند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را جدا کرد.

در داخل کابین نیز استفاده از تزئینات فیبر کربنی و تودوزی چرمی به چشم می‌خورد که برای همخوانی با ظاهری خارجی، قسمت‌هایی از فضای داخلی مانند غربیلک فرمان، حاشیه‌ی دسته دنده، پدال‌های تعویض‌دنده پشت فرمان و کمربندهای ایمنی نیز به رنگ آبی مشابه با رنگ بدنه‌، در آمده‌اند.

بی‌ام‌و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات