زوم اپ: NYTimes؛ اپلیکیشنی برای اطلاع از آخرین خبرها

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
با اپلیکیشن NYTimes می‌توانید در جریان آخرین خبرهای روز قرار بگیرید. آخرین خبرها را با اپلیکیشن انگلیسی‌زبان نیویورک تایمز دنبال کنید.
تبلیغات

اپلیکیشن NYTimes - Latest News به شما کمک می‌کند تا در جریان آخرین خبرها قرار بگیرید. اپلیکیشن NYTimes آخرین خبرها و حوادث روز دنیا را به‌سرعت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در این اپلیکیشن هم می‌توانید محتوای نوشتاری و متنی خبرها را مطالعه کنید و هم می‌توانید تصاویر یا ویدئوهای منتشرشده در مورد آخرین خبرها را مشاهده کنید. همه‌ی خبرها به‌صورت زنده و در لحظه برای کاربران پوشش داده می‌شود. یکی از مزایای این اپلیکیشن آن است که اخبار را در طبقه‌بندی‌ها و قالب‌های مختلف اعم از محتوای متنی، تصویر، پادکست و ویدئو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با انتخاب موضوعات مختلف در جریان آخرین خبرها در همان موضوع قرار بگیرند. مثلا اگر اخبار سلامت و تندرستی را انتخاب کنید که با عبارت Health مشخص شده است، می‌توانید در جریان آخرین خبرها در این حوزه قرار بگیرید. 

اپلیکیشن نیویورک تایمز
اپلیکیشن نیویورک تایمز
اپلیکیشن نیویورک تایمز
اپلیکیشن نیویورک تایمز

یکی از مزایای این اپلیکیشن آن است که می‌توانید در صورت نیاز، خبرها را به‌صورت آفلاین نیز مطالعه کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن NYTimes و در سریع‌ترین زمان ممکن، امکان به‌اشتراک‌گذاشتن مقاله‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها از طریق پلتفرم اشتراک‌گذاری برای کاربران فراهم شده است. امکان تماشای ویدئوهای منحصربه‌فرد و برندگان عکاسی به کاربران داده می‌شود و پوشش خبری نیویورک تایمز از طریق بیش از ۵۰ دفتر بین‌المللی نیویورک تایمز در هر لحظه فعال است. کاربران امکان جستجو در خبرها را دارند و می‌توانند نظرات خود را با سایر کاربران در مورد هر خبر در میان بگذارند.

یکی از مسایلی که ممکن است برای مخاطبان فارسی‌زبان اپلیکشن نیویورک تایمز به‌وجود بیاید، آن است که این برنامه به زبان انگلیسی خبرها را پوشش می‌دهد. البته کاربران کشور چین و یا اسپانیا می‌توانند نسخه‌ی اختصاصی برنامه را به زبان رسمی کشور خودشان نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند، ولی اپلیکیشن نیویورک تایمز برای کاربران ایرانی‌ به زبان فارسی ارائه نشده است. لذا ممکن است برخی از کاربران استفاده از اپلیکیشن خبری به زبان فارسی را مناسب ندانند. 

اپلیکیشن نیویورک تایمز
اپلیکیشن نیویورک تایمز
اپلیکیشن نیویورک تایمز
اپلیکیشن نیویورک تایمز

یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد اپلیکیشن NYTimes وجود دارد، پرداخت‌های حق اشتراک آن است. مطالعه‌ی آخرین اخبار در اپلیکیشن نیوریورک تایمز رایگان است ولی کاربرانی که علاقه‌مند باشند از نسخه‌ی کامل برنامه استفاده کنند، باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه‌ را پرداخت کنند. حق اشتراک دسترسی نامحدود به بخش مقاله‌ها، ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار است. کاربرانی که به‌صورت سالیانه مشترک این قسمت شوند، می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی استفاده کنند و ۱۲۹.۹۹ دلار بپردازند. حق اشتراک دسترسی نامحدود به مقاله‌ها و بخش آشپزی و جدول، ماهیانه ۲۴.۹۹ دلار خواهد بود.

البته نیویورک تایمز، New York Times Cooking app را در قالب اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار داده است تا بتوانند آن را به‌صورت جداگانه دانلود کنند. همچنین اپلیکیشن Crossword app نیویورک تایمز نیز به‌صورت جداگانه قابل دانلود کردن است. 

نکات مثبت

  • اطلاع از آخرین خبرهای روز دنیا در لحظه
  • امکان خواندن آفلاین خبرها 
  • اشتراک گذاری مقاله‌ها و عکس‌ها و ویدئوها از طریق برنامه
  • امکان نوشتن نظرات در انتهای خبرها

نکات منفی

  • عدم ارائه‌ی نسخه‌ی فارسی زبان اپلیکیشن 

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات