مشخصات دوربین گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیات زیادی را در رابطه با دوربین گوشی گلکسی اس 10 و مشخصات آن، در بر دارد.
تبلیغات

اگر اخبار گوشی‌های سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که از چند ماه گذشته زمزمه‌های زیادی مبنی بر وجود سه دوربین اصلی در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به گوش می‎‌رسید. البته باید توجه داشت که لقب اولین گوشی دارای سه دوربین اصلی سامسونگ به گلکسی A7 جدید تعلق گرفته؛ اما همچنان علاقه‌مندان منتظر هستند تا پرچم‌دار اصلی سامسونگ را با سه ماژول دوربین ببینند و اهمیت این موضوع اندکی هم کاهش پیدا نکرده است. منبعی که این گزارش را منتشر کرده است، سابقه‌ی درخشانی در افشای اطلاعات درست داشته و به احتمال بسیار زیاد، گزارش پیش‌رو هم در آینده رنگ واقعیت به خود بگیرد.

طبق گزارش مذکور، حسگر اصلی دوربین گلکسی اس 10 همانند پرچم‌دار سال گذشته، ۱۲ مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم متغیر (۱.۵ و ۲.۴) همراه خواهد شد. لنز دوم دارای یک حسگر ۱۶ مگاپسکسلی بوده و زاویه‌ی دید گسترده ۱۲۳ درجه‌ای خواهد داشت؛ درنهایت لنز سوم هم یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود که دیافراگم آن روی ۲.۴ تنظیم شده است.

گلکسی اس 9

این دومین باری است که چنین مشخصاتی درمورد دوربین‌های پشتی گوشی Galaxy S10 به چشم می‌خورد. در گزارش‌ها قبلی اعلام شده بود که لنز ۱۲ مگاپیکسلی اصلی در وسط قاب دوربین و دو لنز دیگر در دو طرف حسگر اصلی کار گذاشته خواهند شد. جالب است بدانید که طبق این گزارش، لنز ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده، فاقد لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار خواهد بود؛ درست همانند چیزی که در پرچمدارهای ال‌جی دیده‌ایم.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام دهید، نسخه پلاس گلکسی اس 9 با دوربین دوگانه (حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر و حسگر ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تله‌فوتو) به بازار عرضه شد. نسخه عادی گلکسی اس ۹ هم با یک دوربین (۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر) به فروش رسید.

جالب است بدانید که گفته می‌شود پرچم‌دار آینده Samsung در سه نسخه‌ی مختلف وارد بازار خواهد شد. اولین نسخه از این گوشی، دارای برچسب قیمت پایین‌تری بوده و با یک دوربین به فروش خواهد رسید. دو نسخه‌ی بعدی که قرار است قیمت بالاتری داشته باشند، هر کدام به ترتیب دارای دو و سه دوربین اصلی خواهند بود.

ناگفته نماند که در حال حاضر اطلاعات رسمی از طرف سامسونگ در رابطه با مشخصات گوشی گلکسی اس 10 منتشر نشده است و مطلبی که مطالعه کردید، صرفا گزارش تأیید نشده‌ای از یک منبع خوش‌سابقه محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ اوایل سال آینده میلادی به بازار راه پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات