۸۰۰ هزار مراجعه برای ثبت نام در پیش‌فروش ایران خودرو

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
آمار منتشر شده توسط ایران خودرو نشان می‌دهد، در طرح پیش فروش این شرکت، حدود ۸۰۰ هزار مراجعه به سایت ثبت شده است.
تبلیغات

طرح پیش فروش جدید ایران خودرو در مهر ماه، با عرضه خودرو‌هایی نظیر وانت آریسان، پژو 206، رانا، پژو 405، سمند، سورن، دنا و پژو پارس بنزینی آغاز شد. مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو در این زمینه گفت:

در طرح پیش فروش امروز حدود ۸۰۰ هزار نفر متقاضی خرید محصولات ایران خودرو به سایت این شرکت مراجعه کرده‌اند که تا ساعت ۱۲ ظهر، حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به ثبت‌نام خودروی موردنظر خود شدند. در این دوره از پیش فروش محصولات ایران خودرو، این شرکت مجوز پیش فروش ۲۴ هزار خودرو داشت که تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۹ مهر ماه و در حالی که ۷۶۰ هزار و ۲۰۰ نفر به سایت مراجعه کرده بودند، ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به ثبت‌نام خودرو شدند.
پژو 206 peugeot 206

اهورا گلیاری افزود:

با توجه به این‌که حدود ۸۰۰ هزار نفر تاکنون برای خرید محصولات ایران خودرو به این سایت مراجعه کرده‌اند و درحالی که تنها ۲۴ هزار خودرو ظرفیت این شرکت برای پیش فروش بود، قطعاً برای بسیاری امکان ثبت‌نام وجود نداشته است که باعث نارضایتی این افراد می‌شود. اما باید این نکته را در نظر گرفت که کل تولید خودرو در شرکت ایران خودرو طی سال گذشته ۷۶۰ هزار دستگاه نبوده است و موفق نشدن خریداران در ثبت‌نام، هیچ ارتباطی به شایعات بستن سایت توسط این شرکت ندارد.
پژو پارس  Peugeot Pars

اهورا گلیاری تأکید کرد:

ثبت نام خودرو در سایت این شرکت حتی از طریق گوشی تلفن همراه ساده هم ممکن است و این شرکت برای جلوگیری از دستیابی افراد سودجو به سایت، تمهیدات بسیاری اندیشیده است که از جمله آن می‌توان به محدودیت دسترسی نمایندگی‌های رسمی شرکت ایران خودرو به سایت ثبت‌نام اشاره کرد. ضمن این‌که ارگان‌های نظارتی نیز بازرسی‌های جدی روی سایت ثبت‌نام دارند.

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو افزود:

زمان تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این پیش فروش از دی ماه سال آینده و بعد از تحویل خودروهای پیش فروش شده در دوره‌های قبل است، که به ترتیب و به نوبت ثبت‌نام ادامه خواهد یافت. همچنین قیمت این خودروها قطعی نیست چرا که این‌گونه ثبت‌نام برای افرادی در نظر گرفته شده است، که توانایی یا علاقه‌ای به خرید نقدی خودرو ندارند و ترجیح می‌دهند از سود مشارکت برخوردار شوند. به همین دلیل قیمت قطعی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه و براساس مقررات کشور با کسر سود مشارکت متقاضی از قیمت نهایی خودرو تعیین خواهد شد.
دنا/dena

اهورا گلیاری همچنین گفت:

خودروهایی که در این پیش فروش ارائه شده، خودروهایی هستند که ریسک تولیدشان براساس شرایط اقتصادی کشور در سال آینده بسیار کم است و ایران خودرو امکان برآورده کردن تعهداتی را که می‌دهد، دارد. از جمله آن‌ها خودروی پژو 206 تیپ ۲ ، دنا ، سورن، پژو 405 و چند محصول دیگر است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات