اوپو با نسخه‌ سفارشی گوشی Oppo R15 به سرعت 5G دست یافت

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
طبق گفته‌ی نایب رئیس اوپو، این شرکت توانسته توسطِ نسخه‌ی سفارشی گوشی اوپو R15 با مؤفقیت به اینترنت 5G‌ متصل شود.
تبلیغات

پس از گذشتِ دو ماه از نخستین آزمایش‌ِ اوپو روی فناوری 5G، این شرکت توانست امروز از این فناوری در یکی از گوشی‌های تولیدی خود استفاده کند. نایب رئیس این شرکتِ چینی، امروز تصویری را روی صفحه‌ی شخصی خود در ویبو منتشر کرده که آزمایش اخیرِ آن‌ها را نشان می‌دهد.

در این تصویر، گوشی‌ هوشمندی را مشاهده می‌کنیم که گویا با استفاده از فناوری 5G به اینترنت متصل شده است و اقدام به بارگزاری وبسایت رسمی اوپو می‌کند. با توجه به این تصویر، به‌نظر می‌رسد که اوپو نیز در کنار دیگر تولیدکنندگان، قصد دارد به‌زودی گوشی جدید را با پشتیبانی از فناوری 5G روانه‌ی بازار کند.

Oppo R15

به‌نظر می‌رسد که اهالی اوپو برای انجامِ این آزمایش از گوشی اوپو R15 استفاده کرده‌اند؛ با این حال، مطمئنا برای حصول چنین نتیجه‌ی، این دستگاه از حیث سخت‌افزار تغییراتی را به خود دیده است که از شاخص‌ترینِ آن‌ها می‌توان به RF، RFFE و آنتن اشاره کرد. 

برای انجامِ این آزمایش، چینی‌ها از مودمِ X50 بهره برده‌اند که توسط شرکتِ آمریکایی کوالکام تولید می‌شود. طبق گفته‌ی نایب رئیس این شرکت، آن‌ها قصد دارند نخستین برندی باشند که فناوری 5G را به‌صورت تجاری در گوشی‌های هوشمند پیاده‌سازی می‌کند.

در حال حاضر، اهالی اوپو با کوالکام همکاری می‌کنند تا چنین دستگاهی در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار شود. فعلاً هواوی، وان‌پلاس و شیائومی جزو شرکت‌های مطرحی محسوب می‌شوند که به‌شدت در حال دنبال‌کردنِ شرایطِ بازار برای ارائه‌ی فناوری 5G در قالب محصولات خود هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات