قیمت و زمان عرضه‌ی وان پلاس 6T

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که انتظار می‌رفت، امروز در جریان رویدادی اختصاصی، از پرچمدار وان‌پلاس با نام وان‌پلاس 6T با قیمت و زمان‌ عرضه‌ی متفاوت رونمایی شد.
تبلیغات

بلأخره پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتشار تصاویر مختلف از وان‌پلاس 6T، این شرکت چینی، از پرچمدار ارتقاء‌یافته خود رونمایی کرد. وان‌پلاس در این نسخه،  تغییرات را به‌ مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های این گوشی محدود کرده است و از حیث ظاهر و طراحی، نمی‌توان تغییرات زیادی را مشاهده کرد.

باریک‌شدن بریدگی صفحه‌نمایش و استفاده از فرم قطره‌‌، باعث شده تا با بریدگی باریک‌تری روبرو باشیم. در این نسخه، صفحه‌نمایش امولد ۶.۴۱ اینچی به کار گرفته شده که رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. با این وجود، ویژگی شاخص نمایشگر وان‌پلاس 6T نه به کیفیت و اندازه‌ی آن، بلکه به فناوری استفاده‌شده در لایه‌های زیرینش مربوط می‌شود. 

علیرغم استفاده از پوشش ضدضربه گوریلا گلس ۶، برای نخستین‌بار در صنعت‌ گوشی‌های هوشمند، وان‌پلاس 6T از فناوری شناسایی اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد؛ بدین ترتیب، کاربران می‌توانند تنها با لمس صفحه‌نمایش این گوشی، اقدام به قفل‌گشایی آن کنند.

باتوجه به ویژگی‌های جذاب این پرچمدار، بی‌شک علاقه‌مندان به این برند منتظر قیمت و زمان عرضه‌ی آن به بازار هستند. طبق گفته‌ی وان‌پلاس، پرچمدار جدید آن‌ها از ۱۰ آبان ۱۳۹۷ (۱ نوامبر ۲۰۱۸) در آمریکای شمالی در دسترس قرار می‌گیرد. خریداران اروپایی وان‌پلاس 6T نیز می‌توانند از ۱۵ آبان ۱۳۹۷ (۶ نوامبر ۲۰۱۸) اقدام به سفارش آن کنند.

طبق سنت همیشگی وان‌پلاس، این شرکت چینی این‌بار هم سعی کرده که محصولِ جدید خود را از حیث قیمت، پایین‌تر از دیگر رقبا نگاه دارد. OnePlus 6T در ۳ نسخه‌ی مختلف با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت عرضه‌ خواهد شد. نسخه‌ی پایه‌ی این محصول که از رم ۶ گیگابایتی در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد، با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. نسخه‌ی میانی نیز با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۵۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ اما اگر به نسخه‌ی بالارده علاقه دارید، می‌توانید در ازای پرداخت مبلغ ۶۲۹ دلار، از حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی در کنار ۸ گیگابایت رم بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات