ال جی از ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی همزمان با رونمایی از گوشی‌هوشمند ال‌جی وی ۴۰ ThinQ، ساعت هوشمند هیبریدی جدید خود را با نام Watch W7‌ رونمایی کرد.
تبلیغات

پس از تحول اندروید ور توسط گوگل، این پلتفرم نیازمند ساعت‌های هوشمندی است که منطبق بر امکانات و ویژگی‌های جدید اندروید ور باشند. ال‌جی ساعاتی پیش همزمان با رونمایی از نسل جدید گوشی‌هوشمندش یا همان ال‌جی وی ۴۰ ThinQ از ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کرد. این ساعت که واچ W7 نام دارد، از مشخصات فنی نظیر یک صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی LCD بهره می‌برد. نکته‌ی قابل ذکر در مورد واچ W7 ال‌جی این است که این ساعت هیبریدی است و صرفا یک ساعت هوشمند نیست.

البته ایده‌ی مورد استفاده توسط ال‌جی آنچنان جدید نیست و در سال‌های اخیر استارتاپ‌هایی نظیر MyKronos از این ایده برای ساخت ساعت‌های هوشمند هیبریدی استفاده کرده‌اند. با وجود اینکه باتری ساعت‌های هوشمند طی سال‌های اخیر بهبود یافته، اما همچنان ساعت‌های هوشمند نمی‌توانند از نظر عمر باتری و عملکرد به گرد پای ساعت‌های ساخت سیکو یا سیتیزن برسند.

LG مدعی است با یک‌بار شارژ واچ W7 می‌توان از آن برای دو روز متوالی استفاده کرد. در صورتی که مد فعالیت این ساعت به حالت Watch Only‌ تغییر پیدا کند، واچ W7 قادر است تا ۱۰۰ روز بدون نیاز به شارژ، زمان را به کاربران نمایش دهد.

ال جی واچ W7
ال جی واچ W7
ال جی واچ W7
ال جی واچ W7
ال جی واچ W7
ال جی واچ W7
ال جی واچ W7
ال جی واچ W7

از جمله‌ی مشخصات فنی واچ W7 ال‌جی که از بدنه‌ی استیل ضدزنگ بهره می‌برد، باید به استفاده از سری تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ کوالکام در کنار حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی اشاره کرد. ال‌جی در حالی از سری تراشه‌های ۲۱۰۰ کوالکام بهره گرفته که شرکت آمریکایی سری جدید تراشه‌های ۳۱۰۰ را چند هفته پیش رونمایی کرد. سری تراشه‌های ۳۱۰۰ کوالکام با بهره‌گیری از هسته‌هایی با عملکرد در انرژی پایین، امکان اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی را به ساعت‌های هوشمند ممکن می‌کند.

ال‌جی ساعت هوشمند Watch W7 را از ۱۴ اکتبر یا ۲۲ مهرماه با قیمت ۴۴۹ دلار راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات