گوگل دوپلکس از نوامبر برای پیکسل های گوگل منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
پس از آنکه گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگانش از دوپلکس رونمایی کرد، حال اعلام کرده است که از ماه نوامبر این ویژگی برای پیکسل‌ها رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود یا Google I/O از ویژگی جدید هوشمند خود با نام گوگل دوپلکس رونمایی کرد که قادر است که از طریق برقراری تماس، برای کاربر وقتی رو در آرایشگاه یا رستوران رزرو کند. براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط گوگل، گوگل دوپلکس از ماه آینده‌ی میلادی برای کاربران پیکسل در دسترس خواهد بود.

گوگل دوپلکس از صدای مافوق طبیعی نزدیک به انسان بهره می‌برد، از این‌رو صدای دوپلکس بسیار طبیعی است. گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که دوپلکس در طول بازه‌ی سه‌ماهه‌ی تابستان مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

از جمله‌ی ویژگی‌های جدید Google Duplex که در جریان کنفرانس رونمایی از پیکسل ۳ معرفی شد، امکان پاسخ دادن به تماس‌های ورودی کاربران است. با استفاده از این ویژگی، کاربران قادر هستند تا در صورت نبود امکان پاسخ دادن به تماس، با فعال کردن گوگل دوپلکس امکان پاسخ دادن به تماس دریافتی را با استفاده از هوش مصنوعی فراهم کنند. کاربر همزمان با در جریان بودن تماس می‌تواند گفته‌های فرد تماس گیرنده را به‌صورت متنی که وظیفه‌ی تبدیل آن بر عهده‌ی هوش مصنوعی است، مشاهده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات