احتمال کنار گذاشتن سری G ال جی با ثبت 5 مدل برای سری V قوت گرفت

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی به‌تازگی پنج علامت تجاری جدید را برای سری V تلفن‌های هوشمند خود ثبت کرد که احتمال ادغام با سری G گوشی‌های این شرکت را قوت بخشید.
تبلیغات

ال‌جی که چند سالی است عملکرد ایده‌آلی در صنعت تلفن‌های هوشمند ندارد و به‌نظر می‌رسد از سامسونگ و سایر رقبای بزرگ در گردونه‌ی داغ رقابت عقب افتاده باشد، با ثبت پنج نام تجاری جدید برای سری V در کانادا به احتمال خداحافظی با سری G خود و تمرکز کامل بر خانواده محبوب V قوت بخشید.

البته تعداد بالای این نام‌ها که از V50 تا V90 را در بر می‌گیرند، با توجه به روند اخیر شرکت کره‌ای در معرفی پرچم‌دارانش اصلاً عجیب نیست؛ چرا که ال‌جی فقط در یک سال گذشته، چهار دستگاه V30، مخصوص اپراتور AT&T، V35 ،G7 و V40 را به بازار عرضه کرده است. اما سهم سری G از نام‌های پرتعداد جدید گوشی‌های ال‌ جی کجاست؟

ال جی سری V

در پاسخ به این سوال باید گفت، کاهش فروش و محبوبیت سری G نسبت به V در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست و مدت‌ها است که شایعات خداحافظی ال‌جی با این سری شکل گرفته و از این رو، با توجه به کم رنگ شدن روز افزون مرز بین دو خانواده G و V ال‌جی که اتفاقاً هر دو نیز جزو پرچم‌داران این شرکت محسوب می‌شوند، دیگر لزومی برای حیات موازی این دو سری وجود ندارد. بنابراین با این تعداد از ثبت تجاری نام‌های سری V، این احتمال می‌رود که LG عزم خود را بیش از پیش برای ادغام دو خانواده‌ی پرچم‌دار خود جزم کرده است.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا در حالی که تفاوت چشمگیری بین دو خانواده از پرچمداران ال‌جی قابل ذکر نیست، زمان خداحافظی با سری G فرا نرسیده است؟ پاسخ‌های خود را از بخش نظرات با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات