ال جی پتنت گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف ثبت کرد

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی به‌تازگی پتنت گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشو در بخش لبه‌ی کناری به‌ثبت رسانده است.
تبلیغات

دنیای گوشی‌های هوشمند منعطف را هنوز هیچ‌یک از غول‌های فناوری فتح نشده است؛ زیرا تمامی این شرکت‌ها همچنان درحال‌طراحی و آزمایش محصولاتشان هستند. به‌نظر می‌رسد آخرین پتنت ثبت‌شده‌ی ال‌جی ارزش کنجکاوی و اکتشاف را دارد؛ اگرچه نمی‌دانیم این پتنت روزی تولید خواهد شد یا همانند بیشتر اختراعات دیگر، هرگز به مرحله‌ی تولید نخواهد رسید. اخیرا نیز گفته شده بود ال‌جی نیاز شیائومی و هواوی و لنوو را به نمایشگرهای انعطاف‌پذیر تأمین می‌کند.

تصاویر منتشرشده از اختراع جدید ال‌جی به‌خوبی گویای چگونگی ظاهر و نحوه‌ی تاشدن نمایشگر این گوشی هوشمند هستند.

پتنت گوشی انعطاف پذیر ال جی /lg pholdable screen patent

در توضیحات این پتنت گفته‌شده گوشی هوشمند ال‌جی توانایی تاشدن از لبه‌ی کناری را دارد و چفت آهن‌ربایی صفحه‌نمایش دستگاه را در حالت تاشده پشت وسیله نگه خواهد داشت.

پتنت گوشی انعطاف پذیر ال جی /lg pholdable screen patent
پتنت گوشی انعطاف پذیر ال جی /lg pholdable screen patent

وقتی این دستگاه در حالت کاملا بازباشد، می‌توانید از مزایای صفحه‌نمایشی بزرگ مانند تبلت بهره‌مند شوید. در حالت تاشده نیز قسمت پشتی نمایشگر خاموش خواهد شد؛ قسمتی که دیده نمی‌شود. با‌توجه‌به علامت‌های تجاری تازه ثبت‌شده‌ی LG، اگر روزی این پتنت تولید شود، به احتمال زیاد Flex و Bendi یا Foldi نام خواهد گرفت.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات