تلویزیون های جدید ایکس ویژن؛ ترکیبی با شکوه از وضوح تصویر و صدای قدرتمند

سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﻫﻢ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺤﺼﻮﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﻣﺮﺗﺒﻂ اﺳﺖ، ﻫﻤﻪ روزه دﺳﺘﺨﻮش ﺗﻐﯿﯿﺮات ﻣﺘﻌﺪد ﻣﯽ ﺷﻮد.
تبلیغات

از آن زﻣﺎن ﮐﻪ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن، ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﺟﺎدوی ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺑﻮد، ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﯽ ﮔﺬرد اﻣﺎ در ﻣﺪت زﻣﺎن ﺗﺤﻮل ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل ﭘﺮﻃﺮﻓـﺪار ﺟﻬـﺎﻧﯽ، ﺷـﺮﮐﺘﻬﺎی ﺑـﺰرگ ﺳـﺎزﻧﺪه ﺗﻠﻮﯾﺰﯾـﻮن، ﺗﻼش ﮐﺮدﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮی از ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﺗﮑﻨﻮﻟـﻮژیﻫـﺎی ﻣﻮﺟـﻮد، ﺗﻠﻮﯾﺰﯾـﻮن را ﺑـﻪ ﯾـﮏ ﻣﺤﺼﻮل ﺑﺎ ﮐﺎرﺑﺮدهای ﻣﺘﻌﺪد ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﻨﻨﺪ و ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﻫـﺎی ﻫﻮﺷـﻤﻨﺪ، در ﻫﻤـﯿﻦ راﺳـﺘﺎ ﻣﺘﻮﻟـﺪ ﺷﺪﻧﺪ.

اﻣﺎ ﻣﺎﺟﺮا ﻓﺮاﺗﺮ از ﺗﻠﻮﯾﺰﯾـﻮن ﻫﻮﺷـﻤﻨﺪ ﭘـﯿﺶ رﻓـﺖ و ﻫـﻢ اﮐﻨـﻮن اﯾﮑـﺲ وﯾـﮋن، ﺑـﺎ ﻣﻌﺮﻓـﯽ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل ﺧﻮد ﻋﻼوه ﺑﺮ اراﺋﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی و ﮐﺎرﺑﺮدﻫﺎی ﻣﺘﻨﻮع، ﺷـﺎﻫﮑﺎری از ﮐﯿﻔﯿـﺖ ﺑـﺎﻻی ﺻﺪا و ﺗﺼﻮﯾﺮ را ﻧﯿﺰ ﭘﯿﺶ روی ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﻮد ﻗﺮارداده اﺳﺖ.

ایکس ویژن در جدیدترین محصول تلویزیون خود، سری XKU635، با بهره‌گیری از سیستم صوتی قدرتمند هارمن کاردن و وضوح تصویر ULTRA HD 4K تجربه‌ای متفاوت از تماشای تلویزیون را به کاربران ارائه می‌دهد.

کمپانی هارمن کاردن (Harman/Kardon) که از سال ۱۹۵۳ در زمینه تولید سیستم‌های صوتی بسیار قدرتمند و حرفه‌ای فعالیت می‌کند، به تازگی با همکاری تولید کنندگان بزرگ تلویزیون، در ارتقاء کیفیت بلندگوهای محصولات صوتی و تصویری، نقش به سزایی دارد.

اکنون کاربران می‌توانند از این تجربه متفاوت از صدای پرقدرت در تلویزیون ایکس ویژن مدل های 55XKU635 و 49XKU635 ، لذت ببرند.

از مهمترین قابلیت‌های این تلویزیون پشتیبانی از HDR بر روی پورت USB می باشد. این ویژگی با توسعه محدوده کنتراست و دقت رنگ‌ها باعث نمایش تصاویری واقعی تر و طبیعی تر نسبت به تلویزیون های فاقد این ویژگی، می‌شود.

گذشته از قابلیت‌های ممتاز صوتی و تصویری، این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید 6 می‌باشد و با کمک حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و پرداشگر قدرتمند خود، به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی با اپلیکیشن های متنوع کارکند، به تماشای فیلم‌های آنلاین بنشیند و از بازی‌های آنلاین لذت ببرد.

همچنین با قابلیت WIFI Screen Mirror می‌توان به راحتی صفحه نمایش گوشی موبایل هوشمند را بر روی صفحه نمایش بزرگ ۵۵ اینچی یا ۴۹ اینچی این تلویزیون‌ها تماشا کرد.

دارا بودن ۲ پورت USB و ۲ پورت HDMI  اتصال انواع هارداکسترنال، فلش و اتصال به لپ‌تاپ از طریق کابل HDMI را ممکن می‌سازد.

در کنار همه قابلیت های متنوع و کارای این تلویزیون، نمی‌توان از طراحی بسیار زیبا و ظریف آن چشم پوشی کرد. طراحی و رنگ زیبای بدنه این محصول با ضخامت ۵۶ میلیمتری، باعث افزایش زیبایی دکوراسیون منزل می شود.

ترکیبی با شکوه از وضوح تصویر و صدای قدرتمند

دﻧﯿﺎی ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی، ﻋﺮﺻﻪ اراﺋﻪ ﺷﺎﻫﮑﺎرﻫﺎی ﻫﻨﺮی ﺟﻬﺎن اﺳﺖ و ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﯾﮏ اﺛﺮ ﻫﻨﺮی ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد، ﺑﺎﯾﺪ در ﻓﺮم و ﻣﺤﺘﻮا از رﻗﺒﺎی ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﺑﺎﺷﺪ، اﯾﻦ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺑﻬﺮهﮔﯿﺮی از ﻧﻮﯾﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژیﻫﺎ در اراﺋﻪ زﻧﺪﮔﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ، ﺑﺎ ﻃﺮاﺣﯽ زﯾﺒﺎی ﺧﻮد ﺷﺎﻫﮑﺎر ﻫﻨﺮی در دﻧﯿﺎی ﻣﺪرن و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ ﺷﻮد.

پارامترها / مدل

55XKU635

49XKU635

ابعاد صفحه نمایش

۵۵ اینچ

۴۹ اینچ

رزولوشن

ULTRA HD 4K

(3840x2160)

ULTRA HD 4K

(3840x2160)

فناوری HDR

بله

بله

هوشمند

بله

بله

سیستم‌عامل

اندروید ۶

اندروید ۶

توان خروجی صدا

۲ اسپیکر ۱۲ وات و ۸ اهم

۲ توییتر ۱۶ اهم

۲ اسپیکر ۱۲ وات و ۸ اهم

۲ توییتر ۱۶ اهم

پخش صدای Dolby

Dolby Digital

Dolby Digital

پورت‌ USB

۲ پورت USB 2.0

۲ پورت USB 2.0

HDMI

۲

۲

ابعاد با پایه

۲۶۲ × ۸۱۴ × ۱۲۷۲ میلی‌متر

۲۶۲ × ۷۳۵ × ۱۱۳۷ میلی‌متر

وزن با پایه

۱۸.۸ کیلوگرم

۱۵.۸ کیلوگرم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات