جیمکانا ۱۰ منتشر شد؛ هنرنمایی کن بلاک با خودروهای سفارشی فورد

سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در قسمت دهم از سری ویدئوهای جیمکانا، کن بلاک با پنج خودروی قدرتمند و سفارشی فورد به سه کشور جهان سفر می‌کند.
تبلیغات

دهمین قسمت از سری ویدئوهای جذاب و دیوانه‌وار جیمکانا (Gymkhana) با حضور کن بلاک، راننده‌ی آمریکایی مشهور مسابقات رالی، روز گذشته به‌صورت رایگان منتشر شد. جیمکانا ۱۰، جاه‌طلبانه‌ترین محصول تیم تولید هونیگان (Hoonigan) است که توانایی‌های پنج خودروی سفارشی و متفاوت بلاک را در پنج مکان متفاوت به نمایش می‌گذارد.

هفته‌ی گذشته، آخرین و هشتمین قسمت از برنامه‌ی The Gymkhana Files از سرویس پرایم آمازون منتشر شد. در این برنامه، پشت صحنه‌ی تولید ویدئوهای جیمکانا و صحبت‌های تیم هونیگان مرکز توجه است؛ اما نکته‌ی مهم این بود که جیمکانا ۱۰ در قسمت هشتم این برنامه وجود داشت. یک هفته پس از پخش اختصاصی جیمکانا ۱۰ برای مشترکان آمازون پرایم می‌گذرد و حالا این ویدئوی نسبتا طولانی (درمقایسه با قسمت‌های قبلی جیمکانا)، به‌طور رایگان منتشر شد.

Gymkhana 10 / جیمکانا

مدیر تیم هونیگان و هم‌بنیان‌گذار برند کفش DC، این‌بار پنج خودروی خود را به‌طور ویژه معرفی می‌کند. سفر به مکزیک، سوئد و سه مکان مختلف در آمریکا تنها به منظور دود کردن تایرها و خلق صحنه‌های تماشایی، هدف اصلی بلاک و تیم هونیگان است. جیمکانا ۱۰ با هرنمایی بلاک پشت فرمان فورد فیستا ۳۸۰ اسب بخاری در جاده‌های برفی سوئد آغاز و تا آشوب فورد موستانگ ۱۴۰۰ اسب بخاری V8 توئین توربوشارژ در خیابان‌های دیترویت کشیده می‌شود. در ادامه فورد فوکوس RS رالی‌کراس به مکزیک می‌رود و افسار فورد اسکورت RS کازورث در لس‌آنجلس آزاد می‌شود.

Hoonitruck Ken Block

پایان جیمکانا ۱۰، اولین حرکات نمایشی بلاک با وانت فورد F-150 مدل ۱۹۷۷ مجهز به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل ۳.۵ لیتر اکوبوست توئین توربوشارژ، ۹۱۴ اسب‌بخار قدرت و سیستم تمام چرخ محرک سفارشی را شامل می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت و باتوجه به نوشته‌ی پایان ویدئو، باید منتظر جیمکانا ۱۱ و احتمالاً قسمت‌های بعدی هم باشیم. توصیف جیمکانا ۱۰ در واژه‌ها نمی‌گنجد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی کامل آن را که در پایان قرار داده شده است، تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات