سری گلکسی M سامسونگ به‌زودی رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار شایعاتی درباره‌ی سری جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ با نام سری M، اخبار جدید حکایت از این دارد که این سری به‌زودی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

 چندی پیش اعلام کرده بودیم سامسونگ قصد دارد سری جدید گلکسی M را رونمایی کند. انتظار می‌رود این مدل برای کاهش هزینه‌های سامسونگ جایگزین سری J و On و C شود. سامسونگ هنوز این سری جدید را تأیید نکرده؛ ولی ممکن است خط تولید این مدل‌ها به‌زودی راه‌اندازی شود.

گلکسی M10 و گلکسی M20 اولین گوشی‌های سری M خواهند بود. مشخصات سری M10 در Geekbench مشاهده شده و اکنون گواهی تأییدیه‌ی Wi-Fi خود را دریافت کرده است.

این گواهی‌نامه‌ها معمولا عرضه‌ی قریب‌الوقوع محصول را نشان می‌دهند. احتمالا سامسونگ درحال‌برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی سری M در آینده‌ای نزدیک است. برخی از گزارش‌ها از معرفی گلکسی M10 و گلکسی M20 در ماه ژانویه حکایت می‌کنند.

بنچمارک گلکسی (M10 (SM-M105F نشان می‌دهد این گوشی به‌همراه پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ و حافظه‌ی رم ۳گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. اگزینوس ۷۸۷۰ همان تراشه‌ای است که سامسونگ در دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده‌اش استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو خواهد بود. به‌دلیل قیمت معقول انتظار می‌رود این گوشی مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی باشد.

طبق گفته‌ی برخی منابع، سری گلکسی M ابتدا در کشورهای خاورمیانه و آسیا و آفریقا عرضه خواهد شد. سامسونگ باتوجه‌به هدفی که از عرضه‌ی سری گلکسی M دارد، ابتدا روی بازارهایی تمرکز خواهد کرد که ازنظر قیمت حساس است.

این شرکت کره‌ای هنوز صحبتی درباره‌ی گلکسی M10 و M20 به‌میان نیاورده است. بدون شک چند هفته قبل از اینکه سامسونگ اطلاعاتی را به طور رسمی درباره‌ی آن‌ها افشا کند، می‌توان حدس زد این گوشی‌ها ارزان‌قیمت خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات