شیائومی پلی با بسته اینترنتی رایگان ۱۰ گیگابایتی ماهیانه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی پلی علاوه بر بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل،‌ با ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان در هر ماه معرفی می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی پلی در تاریخ ۲۴ دسامبر برابر با ۳ دی‌ماه معرفی می‌شود. پیشتر گفته شده بود که شیائومی گوشی پلی را با بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای معرفی می‌کند

یکی از مدیران شیائومی به یکی از منابع چینی اعلام کرد که گیمرها و طرفدارها می‌توانند از کار کردن با گوشی شیائومی پلی لذت ببرند و دیگر لازم نیست نگران حجم اینترنتی مصرفی خود، روی گوشی‌ هوشمندشان باشند؛ شیائومی طرح جالب‌توجهی برای کاربران شیائومی پلی درنظر گرفته است.

علاقمندان به این گوشی، با خرید شیائومی پلی به‌صورت نامحدود می‌توانند به اینترنت متصل شوند. البته ابتدا بسته‌ی اینترنت ۱۰ گیگابایتی پرسرعت، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. از هفته‌ی گذشته تاکنون، این دومین باری است که شیائومی طرح‌های اتصال به اینترنت رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. براساس گزارش IT Home، شیائومی در طرح دیگری، ۶۶۶ گیگابایت اینترنت رایگان در اختیار برخی توسعه دهندگانی که در حال کار روی آپدیت جدید شیائومی می‌مکس ۳ هستند قرار داده است. این خدمات رایگان از طریق نصب اپلیکیشن و برخی تنظیمات در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده شده است.

شیائومی پلی
شیائومی پلی

همن‌طور که گفته شد، Xiaomi Play با بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود، شیائومی پلی با نمایشگر  ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن Full HD+، حافظه‌ی رم  ۳/۴/۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شود. اطلاعات خاصی در مورد سیستم عامل آن هنوز منتشر نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات