کادیلاک CTS-V با تیونینگ هنسی و ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد

پنج‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنسی مدلی از کادیلاک CTS-V را معرفی کرده که با قدرت موتور ۱۰۰۰ اسب‌بخار می‌تواند در رده‌ی ابرخودروها طبقه‌بندی شود.
تبلیغات

درحالی‌که کادیلاک به‌تازگی از نسخه‌ی Pedestal Edition مدل CTS-V رونمایی کرده است، هنسی تصمیم گرفته تا دوباره رقیبی قدر برای بی‌ام‌و M5 و مرسدس AMG E63 معرفی کند.

در ویدیوی کوتاهی که هنسی منتشر کرده، نسخه‌ای از کادیلاک CTS-V نشان داده می‌شود که ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۱۰ نیوتون‌متر گشتاور دارد. با اعداد و ارقام ارائه‌شده، این خودرو را باید یک ابرسدان نامید.

hennesseys cadillac cts v

کادیلاک CTS-V در حالت استاندارد از پیشرانه‌ی V8 با ۶.۲ لیتر حجم سود می‌برد که به کمک سیستم سوپرشارژر توانایی تولید ۶۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۵ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت CTS-V استاندارد ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت است.

تغییراتی که هنسی در مجموعه‌ی فنی CTS-V اعمال کرده، توانایی‌ این خودرو را به‌شدت افزایش داده و اکنون CTS-V می‌تواند در عرض ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و برای طی کردن مسافت ۴۰۰ متر تنها به ۱۰.۵ ثانیه زمان نیاز دارد؛ ضمن اینکه در ۴۰۰ متر می‌تواند به سرعت ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت هم دست پیدا کند.

hennesseys cadillac cts v dips
hennesseys cadillac cts v dips
hennesseys cadillac cts v dips
hennesseys cadillac cts v dips
hennesseys cadillac cts v dips

این پکیج تیونینگ با نام HPE1000 قابلیت نصب روی تمامی مدل‌های CTS-V سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ را دارد. هنسی درکنار تغییرات فنی در داخل اتاق نیز برند خود را نصب می‌کند و یک شماره سریال مخصوص به هر خودرو روی داشبورد حک می‌شود. این مدل‌ها از کفپوش مخصوص هنسی هم بهره‌مند خواهند بود. هنسی همچنین خاطرنشان کرده که قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری این پکیج تنها در صورت استفاده از بنزین با اکتان ۹۳ قابل دستیابی است و در صورتی که از بنزین با اکتان ۹۱ استفاده شود، قدرت پیشرانه کاهش پیدا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات