آوانک در مسیر یک میلیاردی شدن؛ از دیروز تا فردا
مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت، با اعلام خبر فوق، گفت: در مدت دو سال آوانک با جذب 656 نماینده مستقیم در سراسر کشور توانسته است برای بیش از 600 سرپرست خانوار اشتغالزایی و کسب درآمد با میانگین درآمد ماهیانه 7 میلیون تومان ایجاد کند.
آوانک که ابتدا با چندین سرور در شهرهای تهران و مشهد شروع به کار کرد، امروزه در بیش از 4 استان کشور دارای سرور فعال است که این تعداد تا انتهای سال 96 به بیش از 8 استان خواهد رسید. جای بسی افتخار است که با تلاشهای بیوقفه شرکتهای داده پردازی آموت و شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلایی خاورمیانه و هیات علمی دانشگاه آزاد در طول این مدت قادر بودیم میزان آپتایم سرورهای آوانک را در کل کشور تا رقم 99.9% بهبود بخشیم، که این میزان آپتایم گواه خدمت رسانی بی وقفه به درخواستهای مهمی از قبیل سرویسهای رمز یکبار مصرف، تماس امن و غیره است.
مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت با بیان اینکه در سال آینده با توجه به دانش کسب شده، SLA حداکثر زمان انتظار برای برقراری تماس را از لحظه درخواست کمتر از 900 میلی ثانیه وعده داده است، عنوان کرد : بنا به آمار ثبت شده در آوانک، کمتر از 7 درصد از دریافت کنندگان پیام بر روی تلفن همراه در 5 ثانیه اول تماس، تلفن را قطع کرده اند که این شاخص برروی تلفن ثابت کمتر از 3% است و به طور میانگین بیش از 63% از افراد تا انتهای پیامِ صوتیِ پخش شده را گوش داده اند، همچنین جالب است بدانید که 13% افراد در هفته بیش از 5 بار پیام صوتی دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت نرم افزاری آموت ضمن خاطر نشان کردن این مطلب که از ابتدای آغاز به کار آوانک تا به امروز امکانات بسیار زیادی همچون سرویس های تماس امن، رمز اینترنتی یکبار مصرف (OTP)، آواخوان (TTS)، آوامپ، آوامیکس، افزونههای متعدد و غیره به پنل کاربری آن افزوده شده است، گفت: آمارها نشان می دهد روزانه بیش از 180000 درخواست ورود به سایت یا اپلیکیشن با سرویس OTP آوانک به ثبت رسیده است که میزان این درخواست ها در ماه گذشته با رشد 23 درصدی همراه بوده است.
مذهّب تصریح کرد: همانطور که میدانید کاربران با فعال سازی سرویس OTP آوانک بر روی اپلیکیشن و یا سایت خود قادر خواهند بود از 100000 ثانیه اعتبار رایگان بهرهمند گردند که بنا بر آمار موجود تاکنون بیش از 403 اپلیکیشن و سایت مطرح و عمومی از 100.000 ثانیه اعتبار رایگان برای رمز یکبار مصرف و احراز هویت کاربران استفاده کردهاند.
وی با بیان اینکه از زمان راه اندازی سرویس TTS یا همان سرویس تبدیل متن به گفتار نیز بیش از 109،182،589 حرف به صدا تبدیل شدهاند، ادامه داد: امیدواریم در سال جدیدی که پیش روست بتوانیم تعداد پیامهای صوتی شنیده شده را به بیش از 1000،000،000 برسانیم و به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران عزیز آوانک روز به روز بر امکانات، کیفیت و نقاط تحت پوشش بیفزاییم.