پوشش گسترده زومیت از MWC 2018

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رویداد سالانه‌ی کنگره‌ی جهانی موبایل در آستانه‌ی برگزاری است و زومیت مانند سال‌های گذشته، پوشش گسترده‌ای از آن خواهد داشت.
تبلیغات

تنها دو روز تا آغازبه‌کار رسمی رویداد سالانه‌ی کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا باقی مانده است؛ اما تعدادی از شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری، مانند همیشه محصولات خود را پیش از برگزاری این رویداد و در مراسمی جداگانه معرفی خواهند کرد. چنانچه طی ماه‌های اخیر زومیت را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که در کنار انبوهی از گوشی‌ها و تبلت‌ها، شرکت‌هایی همچون سامسونگ و سونی پرچم‌داران خود را با نام‌های گلکسی اس ۹، اس ۹ پلاس، اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت در رویداد MWC 2018 رونمایی خواهند کرد. شما می توانید در جدول زیر، زمان برگزاری رویداد هریک از شرکت‌ها را در کنگره‌ی جهانی موبایل مشاهده کنید:

شرکت

تاریخ و زمان برگزاری مراسم

هواوی

یکشنبه ۶ اسفند، ساعت ۱۶:۳۰

نوکیا

یکشنبه ۶ اسفند، ساعت ۱۸:۳۰

سامسونگ

یکشنبه ۶ اسفند، ساعت ۲۰:۳۰

سونی

دوشنبه ۷ اسفند، ساعت ۱۱:۰۰

ایسوس

سه‌شنبه ۸ اسفند، ساعت ۲۲:۰۰

نمایندگان زومیت مانند همیشه در شهر بارسلونا و محل برگزاری MWC 2018 حاضر خواهند بود و پوشش جامع و لحظه به لحظه‌ای از اتفاقات این رویداد خواهند داشت؛ بنابر این وب‌سایت و صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توییتر را دنبال کنید تا از خبرهای کنگره‌ی جهانی موبایل و اطلاعات مربوط به محصولات معرفی‌شده در آن مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات