تصاویر جدیدی از شیائومی می 7 منتشر شد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر واقعی از گوشی هوشمند شیائومی می 7 فاش شده است که صفحه نمایش بدون حاشیه این دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوشی شیائومی می ۷ در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی نمی‌شود؛ اما احتمالا در ماه مارس یا می رونمایی خواهد شد.

به‌تازگی عکس‌های جدیدی منتشر شده که منتسب به گوشی شیائومی می ۷ است. این تصاویر واقعی هستند و جلو و پشت گوشی را نمایش می‌دهند. طبق تصاویر، نرم‌افزارهایی که روی این گوشی اجرا می‌شود کمی عجیب به‌ نظر می‌رسند که ممکن است به دلیل وجود تم روی رابطه کاربری MIUI باشد، زیرا آیکون‌های موجود در سراسر صفحه نمایش کمی غیر عادی هستند. حاشیه‌ی صفحه‌نمایش این گوشی از سه جهت بسیار نازک و تمام‌صفحه است و فقط در قسمت بالایی، لبه باریکی دارد؛ همچنین گوشه‌های نمایشگر کاملا منحنی هستند.

تمام کلیدهای فیزیکی را می‌توان در سمت راست گوشی پیدا کرد و به نظر می‌رسد دستگاه از فلز و شیشه ساخته شده است. در پشت گوشی، دوربین دوگانه و فلش دوگانه‌ دیده می‌شود که بین این دو دوربین قرار دارد. لوگوی شیائومی نیز در پشت دستگاه قرار گرفته است، خبری از سنسور اثر انگشت نیست و طرف پشت گوشی منحنی و شبیه شیائومی می ۶  است.

مدیر عامل شرکت شیائومی تأیید کرد که گوشی می میکس ۲ اس در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) رونمایی خواهد شد، بنابراین احتمال دارد که می ۷ در ماه آوریل (فروردین) یا احتمالا ماه می (اردیبهشت) عرضه شود، زیرا بعید است که شیائومی دو دستگاه پرچمدار را در زمان‌های نزدیک به هم معرفی کند. انتظار می‌رود می ۷ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول‌اچ‌دی پلاس (۲۱۶۰ × ۱۰۸۰) و پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ همراه شود. احتمالا این دستگاه ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت، هرچند انتشار نسخه ۸ گیگابایتی نیز امکان‌پذیر است. وجود شارژ بی‌سیم اوایل امسال تأیید شده است و احتمالا این دستگاه با اندروید اوریو همراه خواهد بود و روی آن پوسته MIUI 9 قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده را در اندازه‌ اصلی مشاهده کنید:

شیاومی می ۷
شیاومی می ۷
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات