سامسونگ: فروش گلکسی اس 9 بالاتر از گلکسی اس 8 خواهد بود

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مدیرعامل سامسونگ، این کمپانی کره‌ای انتظار دارد فروش گلکسی اس ۹ از گلکسی اس ۸ بیشتر باشد.
تبلیغات

سامسونگ هر سال پس از عرضه‌ی نسل جدید گوشی‌های هوشمندش، در پی آن است تا آمار فروش آن‌ها را نسبت به نسل پیشین بهبود دهد. گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز از این قاعده مستثنا نیستند. دی جی کُه، مدیرعامل سامسونگ موبایل اعلام کرده است که سامسونگ انتظار دارد فروش گلکسی اس ۹ فراتر از آماری باشد که توسط گلکسی اس ۸ به ثبت رسیده است. هرچند آمار دقیقی از میزان فروش گلکسی اس ۸ ارائه نشده؛ اما برآوردها نشان از این دارند که این گوشی‌ هوشمند به همراه برادر بزرگ‌ترش آمار فروش ۳۷ میلیون دستگاه را به ثبت رسانده است.

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس ۸،  از گوشی‌ هوشمند پرچم‌داری رونمایی کرد که در مقایسه با نسل‌های پیش از تغییرات بنیادین ظاهری زیادی بهره می‌برد و در واقع یک گوشی‌ هوشمند متفاوت و زیبا بود؛ حال آنکه این موضوع در مورد گلکسی اس ۹ صادق نیست و نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس ۸ تفاوت ظاهری چندانی ندارد. البته گلکسی اس ۹ از نظر قابلیت‌ها و ماژول‌های سخت‌افزاری ارتقاء یافته است و ویژگی‌های جدیدی به همراه دارد که از جمله‌ی آن‌ها باید به بهره‌گیری از دوربین دوگانه در نسخه‌ی پلاس و همچنین ارتقاء پردازنده و برخورداری از دوربین با دیافراگم متغیر اشاره کرد.

دی جی کُه در مورد میزان فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس چنین اظهار نظر کرده است:

گلکسی اس ۹ در مقایسه با گلکسی اس ۸ بسیار زودتر معرفی و راهی بازار خواهد شد، از این‌رو ما کمپین‌های مختلفی به راه خواهیم انداخت تا از این طریق فروش گلکسی اس ۹ را افزایش دهیم. امیدوارم آمار فروش گلکسی اس ۹ بهتر باشد.

دی جی کُه همچنین به این نکته اشاره کرد که بازخوردها در قبال گلکسی اس ۹ خوب بوده است. کُه در مورد خلاقیت و نوآوری در گلکسی اس ۹ نیز به این نکته اشاره کرد که خلاقیت، دیگر انتقال اجباری تکنولوژی نوین در قالب محصولات جدید به کاربران نیست؛ بلکه ایجاد بستری است که در قالب آن کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری از کار با گوشی‌ هوشمند به دست بیاورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات