تیزر جدید هواوی پی 20؛ عملکرد خیره‌کننده دوربین در محیط‌های کم‌نور

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رئیس بخش موبایل هواوی، تیزر جدیدی در شبکه‌ی ویبو منتشر کرده است که به عملکرد خیره‌کننده هواوی پی ۲۰ در شرایط نوری نامناسب اشاره دارد.
تبلیغات

به دنبال رونمایی از هواوی پی ۹ و پی ۱۰ در طی دو سال اخیر، انتظار می‌رفت شرکت هواوی گوشی پی ۱۱ را به‌عنوان جدیدترین عضو سری «پی» ارائه دهد؛ هرچند، مدتی پیش مشخص شد که پرچم‌داران ۲۰۱۸ هواوی با نام تجاری پی ۲۰ عرضه خواهند شد. رئیس بخش موبایل هواوی در شبکه اجتماعی ویبو با انتشار یک تیزر اعلام کرد که هواوی به‌صورت رسمی از اعضای جدید سری «پی» در تاریخ ۲۷ مارس (هفتم فروردین) در یک رویداد خبری در پاریس رونمایی خواهد کرد.

در تیزر منتشرشده، سه دایره دیده می‌شود که می‌تواند نشانه‌ای از عرضه پرچم‌داران جدید هواوی با سه دوربین باشد؛ عبارت «See mooore with AI» نیز در این ویدیوی تبلیغاتی کوتاه جلب‌ توجه می‌کند که سه‌بار از حرف «O» در آن استفاده شده است. با توجه به استفاده از کلمه AI، هر دو پرچم‌دار جدید هواوی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهند برد و هوش مصنوعی، عملکرد دوربین را بهبود می‌دهد. البته با اینکه سه حرف «O» یا سه دایره در دعوت‌نامه هواوی دیده می‌شود، تنها یک گوشی از سری پی ۲۰ به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود. مدل «پرو» که پیش‌تر گمان می‌رفت با نام تجاری پی ۲۰ پلاس عرضه شود؛ از سه دوربین استفاده می‌کند و سایر مدل‌ها از جمله پی ۲۰ و پی ۲۰ لایت، با دو دوربین در پنل پشتی همراه خواهند بود.

هواوی پی 20

طراحی از جمله ویژگی‌های حائز اهمیت جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس خواهد بود؛ تمامی اعضای جدید سری «پی» با بریدگی در بالای نمایشگر همراه خواهند شد و البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را حفظ کرده‌اند. مدل پی ۲۰ به حسگر اثر انگشت در پنل جلوی گوشی و دکمه‌ی فیزیکی هوم مجهز شده است و مدل «پلاس» و «لایت» از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی بهره می‌گیرد. البته برخی از تصاویر فاش‌شده، احتمال عرضه مدل «پرو» را با حسگر اثر انگشت درون نمایشگر تقویت می‌کنند.

دوربین پرچم‌داران جدید هواوی توسط لایکا بهینه می‌شود و حتی مدل میان‌رده «لایت»احتمالاً به دوربینی با لنزهای ساخت لایکا مجهز خواهد بود. پرچم‌داران پی ۲۰ از تراشه کرین ۹۷۰ استفاده می‌کنند؛ انتظار داریم جانشین پی ۱۰ لایت به تراشه کرین ۶۵۹ با هشت هسته پردازشی مجهز شود. نمایشگر ۵.۶ اینچی و ۴ گیگابایت رم از دیگر مشخصات احتمالی گوشی پی ۲۰ لایت خواهد بود.

گوشی‌های پی ۲۰، پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ لایت به ترتیب با کدنام امیلی، شارلوت و آن (Anne) در حال توسعه هستند؛ گران‌قیمت‌ترین نسخه که با پسوند «پرو» متمایز شده است، نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع اولد و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. همچنین مدتی پیش اعلام شد که تمامی اعضای جدید سری «P» گوشی‌های هواوی، سیستم‌عامل اندروید اوریو را اجرا می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات