تصویر رندر رسمی ال جی جی 7 ThinQ فاش شد

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصاویر متعدد از جی‌ ۷، آخرین گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی، اکنون تصویر رندر رسمی این گوشی که آن را در ۵ رنگ مختلف نشان می‌دهد، منتشر شده است.
تبلیغات

در چند هفته‌ی اخیر، تصاویر رندر مختلفی از گوشی هوشمند جی ۷، جدیدترین پرچمدار ال‌جی فاش شده بود. اکنون وب‌سایت اندروید هدلاینز ظاهر نهایی این گوشی را با انتشار تصویر رندر رسمی آن تایید می‌کند. این تصویر توسط یک منبع مطمئن و به‌همراه اطلاعات دیگری که صحت آن را تقویت می‌کند، به‌دست این وب‌سایت رسیده است.

هما‌ن‌طور که در تصویر دیده می‌شود، ال‌جی جی ۷ (یا به عبارت دقیق‌تر ال‌جی جی ۷ تین‌کیو) در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش خواهد بود. اندروید هدلاینز تایید می‌کند که آخرین پرچمدار کره‌ای‌ها در مجموع در ۵ رنگ شامل مشکی آرورا، خاکستری پلاتینه، آبی مراکشی، آبی مراکشی مات و صورتی تمشکی عرضه خواهد شد. رنگ پیش‌فرض این گوشی مشکی آرورا است و دیگر رنگ‌ها به عنوان جایگزین برای افرادی که خواستار ظاهر بیش از پیش سفارشی هستند، در دسترس خواهد بود. همان‌طور که پیش از این در مورد دیگر گوشی‌ها شاهد بوده‌ایم، موجودی این رنگ‌ها به منطقه‌ی عرضه و اپراتور هر کشور بستگی خواهد داشت.

این تصویر یک بار دیگر وجود بریدگی در قسمت بالای نمایشگر را به‌همراه طراحی لب به لب یا بدون حاشیه‌ی این گوشی تایید می‌کند. این بریدگی با وجود ابعاد کوچکی که دارد، میزبان دوربین جلو و بلندگوی گوشی است. ال‌جی جی ۷ به تبعیت از مدل نسل پیشین از ساختار دوربین دوگانه بهره می‌برد. با این حال برخلاف چینش افقی دوربین‌ها در جی ۶، آن‌ها این بار به صورت عمودی جاگذاری شده‌اند. حسگر اثر انگشت در همان جایگاه پیشین خود در قسمت پایین ماژول دوربین باقی مانده؛ با این تفاوت که اکنون به دلیل تغییر چینش دوربین‌ها اندکی پایین‌تر قرار گرفته است. علاوه بر دکمه‌های افزایش و کاهش حجم صدا و دکمه‌ی پاور، این تصویر دکمه‌ی چهارمی را نیز نشان می‌دهد. این دکمه ظاهرا به‌منظور فعال‌سازی آنی دستیار هوش مصنوعی درنظر گرفته شده است. در نهایت، آخرین نکته‌ی قابل توجه این است که ال‌جی جی ۷ تین‌کیو در قسمت پشتی خود دیگر از نام‌گذاری عددی سری جی پیروی نمی‌کند. به عبارت دیگر، پنل پشت گوشی دیگر عبارت «جی ۷» را نمایش نمی‌دهد و به‌جای آن تنها بر عنوان ال‌جی تاکید دارد. این موضوع که از زمان ال‌جی جی ۳ هرگز در گوشی‌های سری جی مشاهده نشده بود، تایید می‌کند که ال‌جی اکنون برند جی را از روی نام این سری از گوشی‌های هوشمند خود حذف کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات