بررسی ویدیویی هواوی Y7 Prime 2018

یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند اقتصادی هواوی Y7 Prime با تغییراتی قابل توجه، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرانی باشد که به دنبال محصولی زیبا با قیمتی پایین هستند.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

اخیرا هواوی سری محبوب Y را با نسخه‌های سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی کرده است که در کنار طراحی جدید، تغییرات منفی و مثبتی به خود دیده‌اند. وقتی سخن از گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی به میان می‌آید، انتظارات را باید تا حد زیادی تعدیل کرد. این گروه از گوشی‌ها برای ارائه‌ی تازه‌ها و آخرین دستاوردهای یک شرکت ساخته نشده‌اند و قیمت پایین اصلی‌ترین مشوق برای خرید آن‌ها محسوب می‌شود. باید این مورد را اشاره کنیم که هواوی و دیگر شرکت‌های چینی دنیای گوشی‌ هوشمند، بخش بزرگی از بازار چنین گوشی‌هایی را در اختیار دارند؛ به‌طوری که سود ناشی از این بخش آن‌‌ها را به ارائه‌ی مداوم و سالانه‌ی مدل‌های جدید ترغیب کرده است.

هواوی Y7 Prime 2018 شباهت زیادی به گوشی‌های جدید هواوی دارد و طراحی آن کامل هماهنگ با میان‌رده‌های این شرکت است. درک درست هواوی از خواسته‌های بازار و تطبیق‌پذیری بالای آن در بحث ترندها ستودنی است. استفاده از دوربین دوگانه، نمایشگر بزرگ‌تر و نسخه‌ی هشتم رابط کاربری EMUI از وای ۷ یک گوشی متفاوت نسبت به نسل قبل ساخته است. پیش‌تر با بررسی متنی و عمیق هواوی Y7 Prime 2018 همراه شما بودیم و حال نوبت به بررسی ویدئویی این محصول رسیده است؛ همراه زومیت باشید:

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات