تصاویر رندر و قیمت وان پلاس 6 در آمازون آلمان رؤیت شد

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی رونمایی رسمی از جدیدترین پرچم‌دار وان‌پلاس به نام وان‌پلاس ۶، تصاویر رندر و قیمت این گوشی در وب‌سایت خرده‌فروشی آمازون آلمان رؤیت شد.
تبلیغات

وان‌پلاس در نظر دارد طی مراسمی اختصاصی در روز ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) از وان‌پلاس ۶، جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی کند؛ با این حال،‌ تنها چند روز مانده تا معرفی رسمی این گوشی، تصاویر رندر و قیمت آن در وب‌سایت آمازون آلمان رؤیت شد. آمازون در حال حاضر اطلاعات مربوط به وان‌پلاس ۶ را از وب‌سایت خود برداشته است؛ اما کاربران پیش از آن موفق شدند تصاویر این گوشی را به همراه قیمت و برخی از جزئیات آن ثبت کنند. ‌آن‌طور که در صفحه‌ی مشخصات این گوشی آمده بود، وان‌پلاس ۶ در دو مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. مدل اول ۵۱۹ یورو قیمت خواهد داشت و قیمت در نظر گرفته‌شده برای مدل دوم ۵۶۹ یورو است.

علاوه بر این، آمازون تاریخ عرضه‌ی این گوشی را نیز فاش کرد. بر همین اساس، وان‌پلاس ۶ در روز ۲۲ می (یکم خرداد) و تقریبا یک هفته پس از رویداد معرفی، عرضه خواهد شد. در نتیجه کاربرانی که مایل به خرید این گوشی هستند، لازم نیست برای رسیدن آن به بازار زمان زیادی به انتظار بنشینند؛ البته این احتمال نیز وجود دارد که وان‌پلاس پیش از عرضه‌ی رسمی وان‌پلاس ۶ به بازار، فرصت پیش‌خرید این گوشی را در اختیار مشتریانش قرار دهد. در این صورت، به احتمال فراوان پیش‌خرید گوشی از همان روز معرفی امکان‌پذیر خواهد بود.

وان پلاس ۶ / وان پلاس 6

بر اساس جزئیات منتشرشده در وب‌سایت آمازون، وان‌پلاس ۶ در دو رنگ متفاوت Mirror Black و Midnight Black عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین مجهز به نمایشگر ۶.۲۸ اینچی از نوع اپتیک امولد با نسبت تصویر ۱۹:۹ و وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. تصاویر فاش‌شده از وان‌پلاس ۶ همانند تصاویر اخیر از اکثر گوشی‌های اندروید، نشان‌دهنده‌ی یک بریدگی در قسمت بالای نمایشگر گوشی هستند؛ با این حال، از آنجایی که وان‌پلاس پیش از این با با انتشار تصاویر رندر دیگری وجود بریدگی در این گوشی را تأیید کرده بود؛ این مسئله خبر چندان غافلگیرکننده‌ای به‌حساب نمی‌آید. در نهایت، وان‌پلاس ۶ از ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره‌مند خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات